728 x 90

اعتراف جانشین فراجای رژیم به مصدومیت ۲هزار مأمور سرکوبگر توسط مردم و جوانان

قیام سراسری مردم ایران ۱۴۰۱- به آتش کشیدن خودروهای نیروهای سرکوبگر
قیام سراسری مردم ایران ۱۴۰۱- به آتش کشیدن خودروهای نیروهای سرکوبگر

در بیست و پنجمین روز قیام سراسری جانشین فراجای رژیم آخوندی اعتراف کرد که در جریان اعتراضها و قیام مردم ایران بیش از ۲هزار تن از مأموران سرکوبگر این نهاد توسط مردم و جوانان در نقاط مختلف کشور مصدوم شده‌اند.

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس روز دوشنبه ۱۸مهرماه نوشت: قاسم رضایی جانشین فراجا از مصدومیت ۲۰۰۰مأمور پلیس در اغتشاشات اخیر خبر داد.

وی در جمع خبرنگاران حکومتی گفت: یک فرد در منطقه رباط‌کریم با یک خودرو به ۶نفر از همکاران ما زد که یک نفر از آنها کشته شد.

وی اضافه کرد که تاکنون سه تن از مأموران سرکوبگر این نهاد کشته شده و بیش از ۲هزار مجروح و مصدوم هستند.

خاطرنشان میشود صبح روز دوشنبه روزنامه حکومتی ایران به‌تاریخ ۱۸مهرماه اسامی ۲۴تن از سرکردگان و مهره‌های سپاه و بسیج سرکوبگر در جریان قیام سراسری توسط مردم و جوانان شورشی در شهرهای ایران به هلاکت رسیده‌اند را منتشر کرد.

در این لیست خاطرنشان شده که ۶تن از سرکوبگران با سلاح گرم کشته شده و تعدادی با سلاح سرد توسط مردم و جوانان به هلاکت رسیده‌اند.

 

یادآوری می‌شود تاکنون تظاهرات و قیام سراسری در بیش از ۱۷۷شهر با ۴۰۰شهید و ۲۰۰۰۰دستگیری به ثبت رسیده است. اسامی ۱۹۲تن از این شهیدان از سوی سازمان مجاهدین اعلام شده است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b50a6d2d-4ef3-43e7-b62a-a7a9a1c19a8f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات