728 x 90

اعتراف اژه‌ای و مقامات رژیم به تراکم بی‌سابقه زندانیان در زندانهای ایران

اژه‌ای سر دژخیم قضاییه جلادان در جلسه مقامهای قضاییه رژیم در استان البرز
اژه‌ای سر دژخیم قضاییه جلادان در جلسه مقامهای قضاییه رژیم در استان البرز

در نشست شورای اداری استان البرز رژیم که روز جمعه ۱۸فروردین، با حضور آخوند اژه‌ای سردژخیم قضاییه جلادان برگزار شد، عباسی نماینده مجلس رژیم از استان البرز به تراکم زندانیان در زندانها اعتراف کرد و گفت که در استان البرز ۴ زندان وجود دارد و تراکم زندانیان بسیار بالاست. بعضی از زندانها به‌اصطلاح آسایشگاه نیستند و زندانیان بر روی کف زمین می‌خوابند. او هم‌چنین به مشکلات زیاد بودن تعداد زندانیان و کمبود منابع مالی برای بهبود شرایط زندانیان اشاره کرد.

عباسی گفت: درسته ما در استان چهار زندان داریم وقتی به این زندانها مراجعه می‌کنی تراکم زندانیانشان به‌شدت بالاست بعضی از زندانها که سرکشی می‌کنیم اصلاً جای ماندن به‌اصطلاح آسایشگاه یا آن زندان برای افراد نیست، کف زمین می‌خوابند، ما با وجود این‌که این مشکلات را داریم و این زندانهای متعدد برای ما مشکل درست می‌کنه این زیبنده نیست که این افرادی که آنجا مستقر هستند تراکم مناسبی را نداشته باشند.

به علاوه، آخوند اژه‌ای، رئیس قضاییه جلادان، به فشردگی و تراکم زندانیان اذعان کرد و ادعا کرد که تراکم بالای زندانها مانع از انجام فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی است.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d5feba51-f5c3-49a2-8602-41c6db4d4d8c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات