728 x 90

اعتراف آخوند روحانی به افزایش بودجه برنامه‌های موشکی / ترس رژیم از فوران اعتراضات اجتماعی

هیات دولت آخوند روحانی
هیات دولت آخوند روحانی

در شرایطی که بودجه سال ۹۸ رژیم دولت و مجلس آخوندی را با تشنج و قهر و استعفا روبه‌رو کرده است، آخوند روحانی در جلسه هیات دولت تلاش کرد با گفتاردرمانی و دروغپردازیهای مضحکی اوضاع را بر وفق مراد نظام قلمداد کند.

روحانی در مورد بحران آب که بسیاری از استانهای کشور را فراگرفته است گفت: تا زمانی که دریای عمان، خلیج‌فارس و دریای خزر هست، هیچ‌وقت مشکل آب پیدا نمی‌کنیم!

 

رئیس‌جمهور ارتجاع در عین‌حال به افزایش بودجه برنامه‌های موشکی و نیروهای مسلح تحت‌امر خامنه‌ای اعتراف کرد:

آخوند روحانی -۱۲دی ۹۷:

«گزارش دیگری امروز وزیر دفاع در دولت دادند که گزارش بسیار خوبی بود راجع به پیشرفتهایی که ما در زمینه موشک داریم، موشک‌های برد متوسط، برد بلند و همچنین موشکهای هوا به هوا موشکهای عرض کنم که زمین به دریا، دریا به دریا و همچنین در پهپادها کار بسیار خوبی صورت گرفته، ما در زمینه دفاع کشور مان و قدرتمند بودن ما برای دفاع از سرزمینمان هیچ وقت تردید نمی‌کنیم».

 

آخوند روحانی، در حالیکه تلاش می‌کرد صورت ترسیدهٔ خود از سفر غافلگیرانه رئیس‌جمهور آمریکا به پایگاه نظامیان آمریکایی در عراق را با اشاره به این‌که این پایگاه کوچک بوده، سرخ کند؛ به جنگ و جدال سرکردگان دولت و سپاه ارتجاع بر سر تلفات جنگ ضدمیهنی اشاره کرد و گفت: ما در شرایطی نیستیم که بر سر مسایل جزیی جنگ دعوا کنیم:

آخوند روحانی -۱۲دی ۹۷:

این‌که شب تاریک مخفیانه وارد یک پایگاه می‌شوید و خصوصی می‌روید داخل یک پایگاه کوچک نظامی با چند تا نظامی عکس می‌گیرید آنجا و صحبت کوتاهی ارائه می‌کنید و یکی دو ساعت بعد هم پرواز می‌کنید و از عراق خارج می‌شوید

حالا این شرایطی نیست که این همه با هم سر چیزهای جزیی سر مسائل جزیی جنگ و دعوا کنیم / امروز دشمنان ما دارند دشمنی آشکارتر علیه ما انجام می‌دهند.

 

در خبری دیگر آخوند دژخیم روح الله حسینیان از دست‌اندر کاران قتلهای زنجیره‌یی، روز ۱۱دیماه ۹۷وحشت‌زده از اعتراضات مردمی در خیابانهای تهران و نقش مجاهدین، روزهای قیام را بدترین شرایط برای حکومت آخوندی توصیف کرد و گفت: دولت فرانسه در بدترین شرایط، (مجاهدین) و کادر رهبری آنها را در فرانسه پناه داده بود و عملیات از آنجا در کف خیابانهای تهران اجرا می‌شد و اکنون نیز محل تجمع تروریست‌هاست.

وی با سوزش از مواضع دولت فرانسه در مذاکرات اتمیِ منتهی به برجام گفت: در جریان مذاکرات هسته‌یی، وزیر امور خارجه فرانسه، فابیوس علیه نظام ایران فعالیت کرد و ایران را تهدید می‌کرد. و کدام کشور از خودش این همه خباثت نشان داده است؟

 

پاسدار حسین رحیمی، سرکرده نیروهای سرکوبگر رژیم در تهران روز ۱۰دیماه با نگرانی از افزایش اعتراضات مردمی گفت: در ۹ماهه گذشته ۹۳۲مورد تجمع در تهران رخ داده که نسبت به سال گذشته ۸درصد افزایش داشته است.

وی درباره ترفندهای سرکوبگرانه خامنه‌ای برای کنترل بازار نیز گفت: ۱۶۵۶نفر از اخلالگران اقتصادی احضار شده و ۲۷۵نفر از این افراد به زندان منتقل شدند.

 

در همین حال آخوند آل‌هاشم نماینده خامنه‌ای در آذربایجان شرقی با نگرانی از فوران اعتراضات در سال ۹۸گفت: مسلم است که باید برای سال آینده هوشیارتر باشیم چرا که امسال می‌خواستند سرگرم شویم و سال آینده برنامه خود را اجرا کنند لذا باید در برابر توطئه‌ها آمادگی کامل را داشته باشیم.

 

خبرگزاری قضاییه رژیم(میزان) روز ۱۲دیماه نیز به‌نقل از یک مهره باند خامنه‌ای نوشت: ممکن است ماشین فتنه دوباره به حرکت دربیاید و آتش اختلاف را در بین مردم جاری و ساری کند. متأسفأنه در دیماه سال گذشته نیز همان اتفاق...دیده شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/950652e7-370f-40c7-b8e9-e0257b454be0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات