728 x 90

اعتراف آخوند دژخیم مصطفی پورمحمدی به‌قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷

قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷
قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال ۶۷

آخوند دژخیم مصطفی پورمحمدی وزیر دادگستری رژیم در کابینه اول آخوند روحانی و عضو هیات مرگ خمینی در قتل‌عام سی هزار زندانی سیاسی در سال۶۷ به جنایاتش در نسل کشی وحشیانه مجاهدین در زندانها اعتراف کرد و وحشت‌زده از اعتلای جنبش دادخواهی خون شهیدان سربدار و رسوایی رژیم ولایت فقیه در اثر جوشش خون شهیدان،گفت: این پرونده الآن زنده است.

 

آخوند دژخیم مصطفی پورمحمدی - تلویزیون شبکه ۵رژیم ـ ۱۰ اسفند ۹۷

«ببینید این یک کیس زنده است این پرونده الآن زنده است و دشمن هم روی اینها سرمایه‌گذاری می‌کند. و الآن وارد این میدان شدن میدان دشمن است. من از این جهت هیچ حرفی نزدم. وقت صحبتم نمی‌دانم در این باب، متأسفانه اون نوار از روی خیانت پخش شد

و خیانتی به انقلاب و امام و حتی به آقای منتظری بود. آقای منتظری صحبتی کرده، خوب یا بد، غلط یا هرچی امام خب تصمیم گرفت، همان جلسه و انتشار همان مطالب سبب عزل آقای منتظری شد. وقتی که آدم جهالتی می‌گیردش اون نفاق و اون کینه و بغض می‌گیرد دیگه چشم‌هایش بسته می‌شود و دیگر خیر و صلاح خودش را هم نمی‌فهمد.

خوب من از حرکت امام دفاع کردم. از آن رسالتی که در قبال منافقین به‌عهده ما بود در ایامی که دادستان انقلاب بودم خب من خیلی برای منافقین کیفرخواست صادر کردم و به دادگاه فرستادم خیلی‌هایشان محکوم شدند و اعدام شدند و خیلی چیزهای دیگه.

 

برخی از آقایان و دیگران و خبرنگاران دنبال من آمدند و از من سؤال کردند و من گفتم من که در میدان دشمن بازی نمی‌کنم که. متأسفانه یکی از جاهلان داخلی را حالا به هر دلیلی تحریک کردند تو نقشه خودشان که این نوار را پخش کرده. دلیلی ندارد ما گول نقشه دشمن را بخوریم، ما توی این میدان بازی نخواهیم کرد.حرف‌های گفتنی هم فراوان داریم و به وقت آن باید بیان کنیم.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cc4a565d-8489-40dd-bada-802b7c4a4eb2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات