728 x 90

اظهارات ضد و نقیض درباره پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای تهران-یاسوج

لاشه هواپیمای تهران - یاسوج
لاشه هواپیمای تهران - یاسوج

عزیز  فیلی معاون استانداری رژیم در استان  کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه  12اسفند در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایسنا از پیدا شدن جعبه سیاه هواپیمای پرواز تهران- یاسوج خبر داد.

همچنین بهرام پارسایی عضو هیأت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰مجلس ارتجاع در گفتگو با خبرگزاری حکومتی ایسنا اعلام کرد که طبق اطلاعات به‌دست آورده، جعبه سیاه هواپیما کاملاً سالم است و تحویل دادستانی می‌شود.

اما سازمان هواپیمایی رژیم گفت اصالت تصاویر منتشر شده از جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده ATR را تأیید نکرد و اعلام کرد: با توجه به اظهارات گروه تجسس، تا کنون امکان انتقال تصاویر از قطعات یافته شده ممکن نبوده است.

محمد سعید شرفی مدیرکل نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی رژیم  که با خبرگزاری رسمی رژیم مصاحبه می‌کرد افزود: «جعبه سیاه این هواپیما باید به رویت نماینده سازمان هواپیمایی کشوری برسد تا پس از آن در این زمینه اطلاع‌رسانی قطعی شود.

خاطرنشان می‌شود پرواز شماره ۳۷۰۴ شرکت هواپیمایی آسمان با ۶۰مسافر و شش خدمه پروازی ساعت هشت صبح روز یکشنبه، ۲۹بهمن ماه تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد و همه سرنشینان آن کشته شدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49adbfad-cfa5-44c7-a8fd-86eb330fa124"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات