728 x 90

اطلاعیه مطبوعاتی نماینده آندرا دی جوزپه: با مریم رجوی برای احترام به حقوق‌بشر و برای توقف به خشونت

نماینده آندرا دی جوزپه
نماینده آندرا دی جوزپه

صدای میهن‌پرستان: با مریم رجوی برای احترام به حقوق‌بشر و برای توقف به خشونت

من از مریم رجوی به‌خاطر کارش، به‌خاطر شجاعت و قدرت فوق‌العاده‌ای که در بین هموطنانش به‌ویژه زنان، القا می‌کند سپاسگزاری می‌کنم.

من یکی از نمایندگان مجلس هستم که با مریم رجوی رهبر جنبش آزادی ایرانیان دیدار کرد. وزارت‌خارجه تهران او را «تروریست» معرفی کرد. ایتالیا تروریسم را به‌خوبی می‌شناسد، جنگیده و آن را شکست داده است.

خانم رجوی برای رعایت حقوق‌بشر در کشورش و برای پایان دادن به خشونت علیه شهروندانی که خواستار آزادی و پایان دادن به تبعیض علیه زنان هستند مبارزه می‌کند.

آندرا دی جوزپه به‌عنوان تنها نماینده حزب برادران ایتالیا منتخب ایتالیایی‌های خارج از کشور در مورد دعوت رژیم تهران از دولت ایتالیا برای جلوگیری از تبدیل کشور به پناهگاه تروریستها گفت: ما از خشونت، اعدام و شکنجه ناپدیدشدنها و قتل وحشیانه مهسا امینی به‌دلیل حجاب اطلاع کافی نداریم.

هیچ مردمی نباید تحت دیکتاتوری زندگی کنند و هیچ زنی نباید از حقوق خود سلب شود: سیاست‌های گزینشی و تبعیض جنسی غیرقابل قبول و قرون‌وسطایی است.

من از پرزیدنت مریم رجوی به‌خاطر کارش، شجاعت و قدرت فوقالعاده‌ای که در بین هموطنانش به‌ویژه زنان القا می‌کند سپاسگزاری می‌کنم.

تکرار می‌کنم که رژیم ایران یک دولت یاغی است. ما معتقدیم که این وظیفه ماست که به حقوق اساسی انسان‌ها احترام بگذاریم. همان‌طور که نخست‌وزیر جورجیا ملونی گفت. سرکوب با استفاده از خشونت و مجازات اعدام برای اعتراضات در خیابان‌ها غیرقابل تحمل و غیرقابل قبول است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/02e4cc52-d5d9-4a06-bb27-c1ab0f21a8b8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات