728 x 90

اشک تمساح غلامعلی جعفرزاده برای جوانانی که به کف خیابان می‌آیند!

غلامعلی جعفرزاده
غلامعلی جعفرزاده

غلامعلی جعفرزاده، رئیس باند مستقلین مجلس ارتجاع در هراس از استمرار قیام گفت: والدین مراقب جوانان خود باشند تا کف خیابان نیایند و در این تجمعات آشوب زده آسیب نبینند.

وی با اشاره به هراس رژیم از مجاهدین گفت: اعتراضات خیابانی از اعتراض به بنزین خارج شده و بسیاری از کشته‌شدگان جوانانی هستند که هیجان زده به این غائله آمده‌اند. در شرایط فعلی مطالبات و شعارهایی گفته می‌شود ربطی به گرانی بنزین ندارد و با توجه به ایجاد درگیری و تیراندازی در برخی شهرها، پدر و مادرها مراقب فرزندان‌شان باشند و با نظارت بیشتر می‌توانند جلوی کشته و زخمی شدن این جوانان و نوجوانان گرفته شود... پدر و مادرها باید نظارت و کنترل بیشتری روی فرزندان‌شان داشته باشند تا مسئولان ذی ربط و قوای سه‌گانه بتوانند شرایط را به‌حالت عادی برگردانند.

رئیس فراکسیون مستقلین مجلس که از اعتراضات جوانان غافلگیر شده است در ادامه تأکید کرد: تا شب گران شدن قیمت بنزین من هم از این موضوع اطلاع نداشتم و از صف طولانی پمپ‌بنزینها فهمیدم. دولت نباید برای گران کردن قیمت بنزین از اصل غافلگیری استفاده می‌کرد و در هیچ کجای دنیا چنین اتفاقی باب نیست.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس آخوندی با اعتراف به شوکی که به کل نظام وارد شد، گفت: بدون هیچ برنامه‌ریزی و آمادگی ای این برنامه اجرایی شد که شوک بزرگی به مردم وارد کرد و حتی من نماینده هم از زمان اجرای آن اطلاع نداشتم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7e00ad1-ca9f-485d-9703-9d057573024e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات