728 x 90

استرون استیونسون: جهان حکومت ترور آخوندها در ایران را محکوم می‌کند

استرون استیونسون
استرون استیونسون

استرون استیونسون هماهنگ‌کننده کارزار برای تغییر در ایران در مقاله‌یی که در ریاض دیلی منتشر شده نوشت: قیام مردم ایران که بیش از ۱۳ماه است در تمام شهرها ی سراسر ایران جریان دارد، شدت یافته است.

رژیم آخوندی وارد مرحله فروپاشی شده است و شبیه به هیولایی زخمی است که، در شرف مرگ است.

مردان، زنان، دانشجویان، معلمان، کارگران، صاحبان کسب و کار و بازنشستگان، در اعتراض به خشونت و رکود اقتصادی رژیم آخوندی فاشیستی، که ثروت مردم ایران را دزیده است، به خیابانها رفته‌اند، این رژیم ۸۰میلیون نفر را سرکوب کرده است، که بیش از نیمی از آنها کمتر از سی سال سن دارند و جنگهای نیابتی در سراسر خاورمیانه راه انداخته است. طبقه متوسط ایران تقریباً ناپدید شده است. فقر گسترش یافته است. مردم اکنون برای تغذیه خانواده‌هایشان و در برابر کاهش قدرت خرید و کمبود آب و افزایش قیمت مواد غذایی تلاش می‌کنند.

استیونسون می‌نویسد سیاست توسعه‌طلبانه و تجاوزکارانه آنها در سراسر خاورمیانه، مستمراًً منابع انسانی و مالی را به پای بشار اسد قاتل در جنگ داخلی سوریه می‌ریزند. و لشکر کشی برای نسل‌کشی علیه جمعیت سنی در کشور همسایه عراق و حمایت از شورشیان حوثی در یمن و سرمایه‌گذاری فراوان‌شان برای تروریستهای حزب‌الله در لبنان.

آنها در حال حاضر در سال به تنهایی ۷۵۰میلیون پوند برای حزب‌الله لبنان هزینه می‌کنند. اکنون، به‌طرز آشکاری معلوم است که این وضعیت دوام نخواهد آورد.

وی در ادامه می‌نویسد ملاها شروع به شیطان‌سازی و ارسال نامه‌های بدون امضاء و تهدیدآمیز و کارزار ایجاد وحشت در سراسر جهان کرده‌اند.

در ماه ژوئن ۲۰۱۸، در عملیات مشترک بین، پلیس و مقامات قضایی و امنیتی از کشورهای آلمان و فرانسه و بلژیک، دو بمبگذار احتمالی و یک دیپلمات رژیم ایران، اسدالله اسدی که بمب را به آنها داده بود و به آنها، دستور داده بود که بمب را در گردهمایی اپوزیسیون اصلی ایران در نزدیکی پاریس منفجر کنند، دستگیر و زندانی شدند. پس از آن، اقدامات مشابهی علیه توطئه‌های تروریستی ایران در کشورهای ایالات متحده و دانمارک و بلغارستان و هلند و چند کشور دیگر اروپایی انجام شد. کشورهایی که اکنون اقدام به اعمال تحریم هایشان برعلیه رژیم ایران و قرار دادن نام برخی از مأموران رژیم ا یران در لیست سیاه، کرده‌اند.

استرون استیونسون ادامه می‌دهد، در روزهای پایانی ماه دسامبر، نخست‌وزیر آلبانی آقای ادی راما، سفیر ایران و کاردار اول سفارت ایران در آلبانی را به این علت که تهدیدی امنیتی، از جانب آنها متوجه مردم آلبانی است از این کشور، اخراج کرد. آنها آشکارا اقدام به طراحی فعالیتهای تروریستی برای هدف قرار دادن ۲۵۰۰نفر، از اعضای اپوزیسیون مجاهدین خلق را که اخیراً مجموعه ساختمانهای جدیدی را در محلی در نزدیکی تیرانا به نام "اشرف سوم" ساخته‌اند، کرده بودند.

اقدام شجاعانه ادی راما نخست‌وزیر آلبانی علیه قلدری و تهدیدات رژیم ملاها، باعث ستایش و تحسین او از جانب رئیس‌جمهور ترامپ و وزیر امور خارجه آمریکا، آقای مایک پومپو و چندین رهبر اتحادیه اروپا، شد.

نخست‌وزیر راما اکنون نمونه‌ای را به اتحادیه اروپا با افشا کردن، سفارت ایران به‌عنوان یک کارخانه بمب‌سازی و دستور تعطیل کردن فوری،ارائه کرد.

اکنون، همان‌طور که مردم ایران برای جشن انقلاب ضدسلطنتی در سال ۱۹۷۹، که شاه را سرنگون ساختند آماده می‌شوند، انقلابی دیگر در راه است. مجاهدین خلق تقریباً در هر شهری در ایران واحدهای اپوزیسیون زیر زمینی را تأسیس کرده‌اند. این مبارزان آزادیخواه بی‌ترس و شجاع، بدون تردید کمک می‌کنند که تظاهرات، اعتصابها در سراسر ایران برای ساعت موعود همآهنگ شود.

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a92bfbd7-eb11-4965-b285-9418f1b5076a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات