728 x 90

استرون استیونسون، قاسم سلیمانی را قاتل قیام کنندگان ایران توصیف کرد

استرون استیونسون
استرون استیونسون

استرون استیونسون در مصاحبه‌یی با سیمای آزادی، قاسم سلیمانی را قاتل قیام‌کنندگان ایران توصیف کرد و گفت: سلیمانی به‌ سبک گشتاپوی (آلمان نازی) افراد مسلح نقابدار را مأمور کشتار معترضان در ایران می‌کرد و این پیروزی مردم ایران است که از شر قاتل اصلی خود خلاص شدند.

 

استرون استیونسون گفت:

خامنه‌ای از روی ترس به سلیمانی متحد و دوست بزرگش که فقط به خود خامنه‌ای ولی‌فقیه (رژیم) پاسخ می‌داد دستور داد تا معترضان را سرکوب کند. سلیمانی هم به‌سبک گشتاپوی (آلمان نازی) تعداد بسیاری از افراد مسلح نقابدار را بر روی سقف ساختمانهای حکومتی در سراسر ایران مستقر کرد و به آنها دستور داد به جوانان معترض شلیک کنند و آنها را به‌قتل برسانند. اکنون می‌دانیم که ۱۵۰۰جوان معترض از جمله ۴۰۰زن با شلیک بر سر و سینهٔ‌شان از سوی این قاتلان روانی تحت فرمان سلیمانی کشته شدند. پس هیچ شکی وجود ندارد که مردم ایران و مردم عراق قتل این قاتل روانی را جشن گرفته‌اند.

او یکی از شرورترین افراد در تاریخ ایران است. او مسؤل کشتار هزاران تن از مردم در سراسر خاورمیانه و سایر نقاط است. او تاوان (اقداماتش) را همراه با (ابو مهدی) مهندس پس داد که متحد اصلی بسیج او در عراق بود. این نشان می‌دهد که هیچ‌گونه مصونیتی برای اعمال شرورانهٔ آنها وجود ندارد. از نظر من و تأکید می‌کنم که این محصول شجاعت مردم ایران است که به‌ خیابان‌ها آمدند و خواهان تغییر رژیم شدند. آنها و شجاعتشان به مرگ این قاتل منجر شد. جنگی میان آمریکا و (رژیم) ایران وجود ندارد؛ این اخباری است که آخوندها دوست دارند بپراکنند و این یک دروغ است. این پیروزی مردم ایران است که از شر قاتل اصلی (قاسم سلیمانی) خلاص شدند. او معادل هاینریش هیملر رئیس اس.اس. در دوران هیتلر است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d8e92a3-9a83-4b9b-a676-8791867c2bc3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات