728 x 90

استرالیا بخش ویزای سفارتش در تهران را تعطیل کرد

تعطیلی دفتر صدور ویزای استرالیا در تهران
تعطیلی دفتر صدور ویزای استرالیا در تهران

دولت استرالیا اعلام کرد امروز ۱۱بهمن ۹۷ بخش صدور ویزای سفارت خود در ایران را پس از هشدار چند وکیل مهاجرت به‌دلیل سوء‌استفاده و وجود رابطه و فساد در گرفتن و صدور ویزا تعطیل کرده است.

 

به گزارش اِی.بی.سی، این اتهامات در نامه‌یی برای سفارت در ژانویه ۲۰۱۷ ارسال شده است که بعد برای دیدبان ارشد مبارزه با فساد در استرالیا فرستاده شده است. و سپس نهادهای مرتبط در استرالیا به تحقیق درباره آن پرداختند.

 

ای بی‌سی افزوده است: بازرسان که اعتقاد بر این است از کارگروه درستی ویزا ACLEI باشند، از چندین ایرانی در استرالیا در مورد شرایطی که در آن ویزاهایشان را گرفته‌اند سؤال کرده است.

 

بر اساس این گزارش افرادی با ادعای این‌که در سفارت استرالیا در تهران کسانی را می‌شناسند، با دریافت «هزاران دلار» برای متقاضیان ویزا دریافت می‌کردند. این وب‌سایت نوشته است که تا کنون توانسته ۴۵۷مورد ویزا را که به همین ترتیب صادر شده، دنبال و پیگیری کنند.

 

بخش صدور ویزای سفارت استرالیا در تهران به همین دلیل از تابستان تعطیل شده و درخواست‌های ویزا در سفارت‌خانه‌های دیگر استرالیا در منطقه در حال بررسی است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4a2a0a2b-e141-41d7-a045-f6978f3760ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات