728 x 90

استاندار چهارمحال و بختیاری رژیم خواستار سرکوب کشاورزان معترض شد

اعتراض کشاورزان  اصفهانی
اعتراض کشاورزان اصفهانی

روز ۱۵مهرماه کشاورزان اصفهانی با تجمع در محوطه سد تنظیمی زاینده‌رود، محل آبگیری طرح غیرقانونی "بن-بروجن" اقدام به جمع‌آوری لوله‌های انتقال آب و مسدود کردن کانال حفاری شده جهت لوله گذاری این طرح کردند.

کشاورزان معترض با لودر به تخریب آبگیر پروژه بن-بروجن پرداختند و گفتند حال که قانون از ما حمایت نمی‌کند، خودمان این کار را می‌کنیم.

روز دوشنبه کشاورزان دلاور، دوستداران زاینده رود، حامیان محیط‌زیست و تالاب گاوخونی، صنعتگران، کارمندان، کارگران، پیشه وران...، برای برگرداندن مناطق آبخیز استان و اصلاح خط مرزی و جلوگیری از اجرای طرح های جدید برداشت آب به‌ویژه بن-بروجن تجمع اعتراض برگزار کرده بودند.

امروز پنجشنبه ۱۸مهرماه خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تسنیم نوشت اقبال عباسی استاندار مزدور چهارمحال و بختیاری در گردهمایی کشت پاییزه محصولات زراعی گفت:‌« پروژه آبی بن ـ بروجن که در دو سال گذشته حدود ۳۰۰میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده که در حال حاضر برای تحویل آن سنگ‌اندازیهای زیادی می‌شود.»

وی افزود: «لوله‌گذاریهای پروژه انجام و تصفیه‌خانه در حال احداث است و تنها محل آبگیر آن در حوزه استحفاظی استان همجوار است که نامعقولانه و غیرمنطقی و خلاف قانون آن را تحریب کردند. »

این خبرگزاری نوشت:‌« استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان این‌که قطعاً حاکمیت و نظام با این عوامل برخورد می‌کند، بیان کرد: آیا برای این‌گونه اقدامات انقلاب کردیم و نظام جمهوری اسلامی تشکیل دادیم، پشتوانه چه کسانی این کار را می‌کنند، باید با این بی‌منطقان برخورد شود.»

بدین ترتیب استاندار مزدور رژیم در رویارویی آشکار با مردم و کشاورزان اصفهان خواستار سرکوب آنان شد. امری که بی‌تردید واکنش کشاورزان این منطقه را در پی خواهد داشت.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ee359014-6e1d-439e-81e3-72c2016b74f7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات