728 x 90

اروپا مرزهای خود را به روی غیراروپاییان به مدت ۳۰روز می بندد

اروپا مرزهای خود را به روی غیراروپاییان به مدت ۳۰روز می بندد
اروپا مرزهای خود را به روی غیراروپاییان به مدت ۳۰روز می بندد

به گزارش تلویزیون فاکس‌ نیوز از قول مقامات اروپایی گفت که هیچ شهروند غیراروپایی از جمله آمریکاییان به‌مدت ۳۰روز نمی‌توانند وارد کشورهایشان بشوند.

و این در حالی است که محدودیتهای تردد بین کشورهای خودشان نیز باعث ترافیک سنگین و ایجاد مشکل در سراسر قاره شده است، این خطر کوید ۱۹ تخمین زده می‌شود که در حال حاضر بیش از ۷۵هزار مورد مبتلا به ویروس در سراسر اروپا وجود دارد، ۳۴۰۰نفر بر اثر آن فوت کرده‌اند، و فشار روی بیمارستانها بسیار زیاد است.

این خبرگزاری می‌افزاید که بلژیک آخرین کشوری است که به اسپانیا و ایتالیا، فرانسه و بسیاری دیگر میپیوندد که شهروندان را درون خانه نگه می‌دارد برای بخش زیادی از شبانه روز، این یعنی بیش از ۲۰۰میلیون نفر، که تقریباً دو سوم جمعیت کل آمریکاست.

دولتها برای کمک به اقتصاد تحت فشارشان پول تزریق می‌کنند، فروشگاهها و مدارس تعطیل شده‌اند، در مورد بریتانیا هم  کم‌ و بیش مشابه بقیه نقاط اروپاست، دولت بیشتر دنبال دستورالعمل و توصیه هست به‌جای قوانین سخت، ولی اینها به‌زودی حتماً تغیر خواهند کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a8c80419-fa48-447f-b77c-51da2b522a4a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات