728 x 90

اذعان حداد عادل به سمت و سو گرفتن قضاوت مردم به جانب مجاهدین

حداد عادل
حداد عادل

اذعان حداد عادل به سمت و سو گرفتن قضاوت مردم به جانب مجاهدین

و تخلیه بغض و کین حیوانی به‌خاطر خوشآمد بیت‌العنکبوت خامنه‌ای

میزان- ارگان قضاییه جلادان-۲۰ دی ۱۴۰۲

حداد عادل پدر زن مجتبی خامنه‌ای و رئیس اسبق مجلس رژیم که نمونه مثال زدنی بوقلمون‌صفتی است و از زمان شاه از طریق حسین نصر برای نزدیک شدن به دفتر فرح سر از پا نمی‌شناخت، در جریان انقلاب ضدسلطنتی به عرض ارادت به مجاهدین پرداخت اما پس از این‌که خمینی قدرت را به دست گرفت یک‌شبه «انقلاب اسلامی» شد و در وزارت ارشاد رژیم مشغول به کار شد.

پدر زن «آق مجتبی» چنانکه ارگان قضاییه جلادان نوشته است در مورد محاکمه غیابی ۱۰۴تن از مجاهدین بعد از ۴۲سال پرده‌ها را کنار زده و گفته است بیش از ۴۰سال از فعالیت‌های مجاهدین می‌گذرد اما «به‌دلیل این‌که اطلاع‌رسانی درستی انجام نشده است، بسیاری از جوانان و نوجوانان از ترورها و جنایات بی‌رحمانه این فرقه ضاله اطلاعی ندارند».

حداد عادل هشدار داده است که مبادا کسی فکر کند که مجاهدین یک گروه کوچک سیاسی و به حاشیه رانده شده هستند. او در این رابطه گفته است:

«برخی افراد که اطلاعات چندانی از پیشینه گروهک جنایت‌کار ندارند بر این تصور هستند که این فرقه یک گروه سیاسی کوچک است که به‌دلیل اعتقادات خاص به حاشیه رانده شده است، در حالی که آنان از کم و کیف تفکرات و نظرات هم‌چنین عملکرد این باند جنایت‌پیشه اطلاع چندانی ندارند».

 

حداد عادل به‌رغم تبلیغات شبانه‌روزی و ۴۵سالهٔ رژیم علیه مجاهدین از سال ۵۷ تاکنون، باز هم مدعی کوتاهی دستگاههای اطلاع‌رسانی و هنری در این سالیان شده اما ناخواسته اذعان کرده است که همین کوتاهی مورد ادعای او باعث شده قضاوت مردم به جانب مجاهدین سمت و سو بگیرد. وی می‌گوید:

«عدم آگاهی از جنایت‌های فرقه که به‌دلیل کوتاهی دستگاههای اطلاع‌رسانی و هنری و طی این سال‌ها صورت گرفته است، باعث شده تا قضاوت مردم نسبت به این جنایتکاران منافق سمت‌وسو بگیرد برگزاری دادگاهها در کنار ارائه اسناد و مدارک، آگاهی اذهان عمومی را در بر خواهد داشت و نوع و چگونگی جرم و جنایت این فرقه تروریست را بر همگان مشخص می‌کند».

 

تخلیه بغض و کین حیوانی بوقلمون نظام علیه مجاهدین در مقام کنونی خود به‌عنوان «رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی» برای آموزش و خوشآمد بچهٔ خامنه‌ای «شاه‌داماد» بیت‌العنکبوت ولایت، چیز جدیدی نیست اما اذعان او به سمت و سو گرفتن قضاوت مردم به جانب مجاهدین باعث دل‌گیر شدن و غضب پدر مجتبی خواهد شد. ضمن این‌که مجاهدین از بیان عملیات و عملکردشان علیه رژیم ضدبشری آخوندی از روز نخست تا امروز در هر کجا، حتی در دادگاههای قضا‌ئیه جلادان هم به‌غایت استقبال می‌کنند. این موجب آگاهی هر چه بیشتر نسل جوان خواهد شد.

میزان- ارگان قضاییه جلادان-۲۰ دی ۱۴۰۲

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3b76868c-bcda-451d-8265-9d2bcbd765d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات