728 x 90

ادعای وزارت اطلاعات رژیم درباره یکی از بزرگترین ضربات دستگاه امنیتی به مجاهدین در چند سال اخیر + سخنگوی مجاهدین

سخنگوی مجاهدین - ۲۸اسفند ۱۴۰۱
سخنگوی مجاهدین - ۲۸اسفند ۱۴۰۱

ادعای وزارت اطلاعات رژیم درباره یکی از بزرگترین ضربات دستگاه امنیتی به مجاهدین در چند سال اخیر

فارس پلاس؛ روایت روز - ضربه وزارت اطلاعات به شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم های عملیاتی گروهک تروریستی منافقین یکی از بزرگترین ضربات دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی به این گروهک تروریستی در چند سال اخیر بوده است.

تأمین مالی ۵۰گروه کانون شورشی

کانون شورشی اسم ابداعی منافقین برای فریب کاربران فضای مجازی است. سرپل‌های منافقین از طریق شبکه‌های اجتماعی با روش‌هایی مهندسی شده و پیچیده اقدام به فریب کاربران نوجوان و جوان این فضا نموده و طی مراحلی این ارتباط را به مرحله اقناع سوژه‌های فریب خورده برای اجرای عملیات‌های تروریستی و خرابکاری می‌رسانند.

فرآیند پول رسانی به مرتبطان مجاهدین در داخل کشور

باعث شد تا سازمان مجاهدین اقدام به تأسیس چند شرکت پوششی نماید

فرآیند پول رسانی به مرتبطان فریب خورده منافقین در ازای عملیات ایذایی در داخل کشور

باعث شد تا این گروهک اقدام به تأسیس چند شرکت پوششی نماید

 

سخنگوی مجاهدین به اطلاعات بدنام آخوندها

خودگویی و خود خندی!

شرکت‌های پوششی مجاهدین چیزی جز خلق قهرمان و در زنجیر ایران نیست

 

خبرگزاری سپاه پاسداران ۲۷اسفند ۱۴۰۱

جزئیاتی از ضربه به شبکه تأمین مالی مجاهدین‌

فرآیند پول رسانی به مرتبطان مجاهدین در ازای عملیات ایذایی در داخل کشور باعث شد تا این گروه اقدام به تأسیس چند شرکت پوششی نماید.

فارس پلاس؛ روایت روز - ضربه وزارت اطلاعات به شبکه تأمین مالی و تجهیزات تیم های عملیاتی مجاهدین یکی از بزرگترین ضربات دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی به این گروه تروریستی در چند سال اخیر بوده است.

این ضربه نه تنها بازوهای مالی مجاهدین را در ایران قطع کرد، بلکه امکان جذب نیروی انسانی این گروهک را نیز به‌شدت ضعیف کرده است، ضربه وزارت اطلاعات به این ساختار مجاهدین در واقع مانع فعالیت‌ها و امکانهای این گروه در اجرای عملیات تروریستی شده است.

بررسی دقیق‌تر این شبکه تأمین مالی و شیوه کار و اقداماتش در ایران، ابعاد بیشتری از این ضربه دستگاه امنیتی را روشن می‌کند.

تأمین مالی ۵۰گروه کانون شورشی

سرپل‌های مجاهدین از طریق شبکه‌های اجتماعی با روش‌هایی مهندسی شده و پیچیده طی مراحلی این ارتباط را به مرحله اقناع سوژه برای اجرای عملیات‌های تروریستی و خرابکاری می‌رسانند.

این سوژه‌های نوجوان و جوان از سوی مجاهدین به‌عنوان کانون شورشی شناخته می‌شوند که با نام شهرهایشان به اضافه یک عدد سه رقمی (برای نمایش کثرت کانون ها) نامگذاری می‌گردند؛ به‌عنوان مثال کانون شورشی شماره ۳۰۰ کرج یا کانون شورشی ۳۵۰ اصفهان.

هر یک از کانون‌های شورشی عموماً شامل دو یا در موارد معدودی حداکثر سه عضو هستند. از دو عضو اصلی یک کانون شورشی یک نفر وظیفه اجرای مأموریتهای اعلام شده از سوی سرپل مجاهدین را دارد و دیگری نیز وظیفه دارد از این اقدام تصویر برداری کند.

مأموریتهای مجاهدین هم از شعارنویسی یا آتش زدن یک بنر در خیابان آغاز می‌شود و در مراحل بالاتر به ساخت بمب دست‌ساز و اقدام می‌انجامد. این پروسه نیز در واقع روندی مهندسی شده دارد و سعی می‌کند یک فرد را مرحله به مرحله برای اقدام آماده کند.

شبکه تأمین مالی مجاهدین که توسط وزارت اطلاعات شناسایی شد و ضربه خورد، در حال تأمین مالی و تجهیزاتی ۵۰ کانون شورشی در سراسر کشور بوده است. بررسی میزان عملیات‌های ایذایی مرتبط با این گروهک در ایران نیز نشان می‌دهد که عدد ۵۰بخش قابل توجهی از افراد مرتبط با مجاهدین را در بر می‌گیرد و به نوعی مختل شدن این شبکه را می‌توان اختلال در فرآیند ادامه فعالیت‌های کانون‌های شورشی مجاهدین در کشور دانست.

روش‌های پیچیده پولشویی

فرآیند پول رسانی به مرتبطان فریب خورده منافقین در ازای عملیات ایذایی در داخل کشور باعث شد تا این گروهک اقدام به تأسیس چند شرکت پوششی نماید که بر اساس آنچه در بیانیه وزارت اطلاعات بدان اشاره شده، بخشی از این شبکه در اروپا و مشخصاً کشور هلند، بخشی در امارات و در نهایت بخشی نیز در درون ایران ایجاد شده بود.

این شبکه ظاهراً اقتصادی در واقع اقدام به واردات کالا به درون ایران نموده و در هنگام تحویل اقلام وارد شده به کشور به دست مشتریان، به‌جای اعلام شماره حساب رسمی شرکت، چندین شماره حساب از عناصر فریب خورده و مرتبط گروهک ارائه می‌شده است تا بر اساس تقسیم‌بندی ارائه شده از سوی شرکت، مبلغ خورد شده و به این حساب‌های واریز شود.

این در حالی است که تقریباً هیچ‌کدام از تاجران و خریداران مرتبط با شرکت مستقر در ایران از پشت‌پرده ماجرا اطلاع نداشته‌اند؛ نکته مهم دیگر در این فرآیند این است که پرسنل رده پایین این شرکت نیز نسبت به پشت‌پرده ماجرا بی‌اطلاع بوده‌اند.

(خبرگزاری فارس رژیم: ۲۷اسفند)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9fcb4d5a-f809-4359-a76d-2e85c27ae210"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات