728 x 90

ادعای آزاد شدن پولهای بلوکه شده توسط رژیم با هدف کنترل قیمت ارز

پولهای بلوکه شده - عکس از آرشیو
پولهای بلوکه شده - عکس از آرشیو

به‌دنبال ادعای نادری عضو تیم رسانه‌یی دولت رئیسی درباره احتمال دسترسی به سه و نیم میلیارد دلار از منابع مسدود شده رژیم در یکی از کشورها، روزنامه حکومتی جهان صنعت روز ۲۲آبان این ادعا را زیر سؤال برد و نوشت: او نگفته که این منابع از کدام کشور آزاد شده و کی به دستمان می‌رسد و در کجا خرج می‌شود.

فرجی سفیر سابق رژیم در نروژ نیز گفت، خبر آزاد شدن پولهای بلوکه‌شده چون تازه منتشر شده، ممکن است برای این مطرح شده باشد که بخواهند قیمت ارز را که طی این یکی، دو روزه بالا رفته کنترل کنند. (روزنامه حکومتی فرهیختگان ۲۲آبان)

یک عضو اتاق بازرگانی رژیم بر اساس یک گزارش سازمان برنامه و بودجه گفت: در صورتی که برجام احیا شود ولی تغییری در سیاست‌های دولتمردان ایجاد نشود، قیمت دلار در سال آینده بین ۵۰ تا ۸۰هزار تومان خواهد شد. در صورتی که تحریم‌ها ادامه‌دار باشد و اصلاحات اقتصادی نیز مدنظر قرار نگیرد، طی چهار سال آینده قیمت دلار به بالای ۲۰۰هزار تومان خواهد رسید. (روزنامه حکومتی جهان صنعت ۲۲آبان)

یک رسانه‌های حکومتی درباره بحران اقتصادی رژیم نوشت: اقتصاد ما به دریاچه‌ای می‌ماند که از هر دو سو، سرچشمه‌هایش در مضیقه قرار گرفته‌اند. در بُعد خارجی تحریم‌ها سرچشمهٔ منابع را خشکانید و در بُعد داخلی نیز دست دولت در جیب مردم، فلاکت و فقر را دامن زده است... (روزنامه حکومتی مستقل ۲۲آبان)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b0890e15-e2ef-48c2-a562-1e5e7fd8dca4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات