728 x 90

ادامه توزیع مناصب میان مافیاهای حکومتی!

فساد آخوند ها
فساد آخوند ها

در ادامهٔ پارتی‌بازی و توزیع مناصب ثروت و غارت در میان کارگزاران نزدیک به‌خامنه‌ای، پرویز فتاح، رئیس بنیاد غارتگر ضد مستضعفان، حشمت‌الله قنبری که در تلویزیون رژیم، مبلغ اندیشهٔ پوسیدهٔ ولایت فقیه است را، به‌عنوان رئیس هلدینگ سیاحتی و مراکز تفریحی پارسیان منصوب کرد.

قنبری هم‌چنین معاون توسعهٔ منابع نظام خامنه‌ای را هم در کارنامهٔ خود دارد.

روزنامهٔ حکومتی آفتاب یزد، در جریان جدال باندی، در یادداشتی با عنوان «ادامهٔ روند انتصاب‌های عجیب» نوشت: حشمت‌الله قنبری بدون داشتن حتی یک روز سابقهٔ مدیریت، به‌عنوان مدیرعامل هلدینگ سیاحتی منصوب شد. هر جای کشور را که نگاه کنید شاهد چنین اقداماتی هستیم (روزنامه حکومتی آفتاب یزد۲۲ دی).

 

روزنامهٔ حکومتی اعتماد هم با تیتری نوشت برای انتصاب‌های حکومتی تنها نیاز است از رانت قدرت برخوردار باشید! با اشاره به فساد و پارتی‌بازی گسترده در رژیم و به‌ویژه دولت رئیسی جلاد نوشت: مجموعهٔ انتصابات دولت رئیسی فقط یک پیام را به نسل جوان مخابره می‌کند و آن این‌که، برای (داشتن منصب) نیازی به تخصص نیست؛ فقط باید از رانت قدرت برخوردار باشید! (روزنامه حکومتی اعتماد۲۲ دی)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4cbf89e3-280b-45c9-940a-1cb9a6850bd7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات