728 x 90

ادامه بهت و سردرگمی رژیم به‌دنبال قطع ۲۷شبکه تلویزیونی و رادیویی رژیم

قطع۲۷ شبکه تلویزیونی و رادیویی رژیم و از دور خارج شدن
قطع۲۷ شبکه تلویزیونی و رادیویی رژیم و از دور خارج شدن

به‌دنبال قطع۲۷ شبکه تلویزیونی و رادیویی رژیم و از دور خارج شدن و انهدام بیش از ۴۰۰ سرور آنها با شعارها و پیام‌های مرگ بر خامنه‌ای. درود بر رجوی، واکنش‌های هیستریک و بهت و سردرگمی رژیم هم‌چنان ادامه دارد.

تریبونهای نمایش جمعه، سایت‌ها، تلویزیونها و گفته‌های اعضای مجلس ارتجاع دربارهٔ قطع برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی رژیم و شعار «مرگ بر خامنه‌ای-درود بر رجوی» گویای شدت ضربه دریافتی است.

سایت حکومتی ایران دیده‌بان: اختلال در شبکه‌های صدا و سیما و پخش شعار در چند شبکه تلویزیونی و رادیویی، رخدادی بی‌سابقه و عجیب است!

خبرگزاری نیروی تروریستی قدس: احتمال کمک عنصر نفوذی انسانی است. باید در مسأله حراست، واکاوی‌های متناسبی صورت بگیرد.

سایت حکومتی ایران دیده‌بان: وقوع همزمان این عمل در رادیو و تلویزیون، نشان از نفوذی دسته‌جمعی با یک برنامه‌ریزی قبلی دارد.

خبرگزاری سپاه پاسداران: نظام با مخاطرات نوظهور مواجهه است. باید تدابیری اندیشیده شود تا جلوی تبدیل این نوع مخاطرات به‌بحران گرفته شود!

آخوند حسینی همدانی امام جمعه کرج: دشمن از کوچکترین فرصت برای تخریب و فضاسازی علیه نظام استفاده می‌کند. نظام هیچگاه خون کشیدن ۱۷هزار را از یاد نمی‌برد!

آل هاشم امام جمعه تبریز: حرکت روز پنجشنبه در صدا و سیما واقعاً جای تأسف و نگرانی است!

حسام‌الدین آشنا معاون پیشین وزارت اطلاعات و مشاور مطبوعاتی روحانی: از این سازمان مجاهدین هر چه بگویید برمی‌آید!

سایت حکومتی تیتر برتر: امروز مقامات ما انگشت به‌دهان‌اند که چطور مجاهدین به‌آنتن صدا و سیما رسیدند! چنان‌چه فردا مجاهدین به «بیت» (خامنه‌ای) برسند آیا باز هم تقصیر را به گردن اقدام «فوق‌العاده پیچیده» خواهید انداخت؟!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0e63f1e1-b90b-44a0-802b-34b045426a58"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات