728 x 90

احمد علیرضابیگی عضو کمیسیون داخلی: نشست نمایندگان پارلمان ایتالیا با مریم رجوی خلاف حقوق بین‌الملل است

حضور خانم مریم رجوی در پارلمان ایتالیا
حضور خانم مریم رجوی در پارلمان ایتالیا

زوزه‌های وحشت در مجلس ارتجاع

احمد علیرضابیگی عضو کمیسیون داخلی:

نشست نمایندگان پارلمان ایتالیا با مریم رجوی خلاف حقوق بین‌الملل است

جمهوری اسلامی با تمام توانمندی و قابلیتهای خود

‌به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد در امور داخلی ما دخالت کنند

مجلس شورای اسلامی اقدام پارلمان ایتالیا را محکوم می‌کند

 

خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا) ۲۹تیر ۱۴۰۲:

احمد علیرضابیگی عضو کمیسیون داخلی مجلس گفت: نشست برخی از نمایندگان پارلمان ایتالیا با مریم رجوی‌خلاف حقوق بین‌الملل است و دخالت در امور دیگر کشورها محسوب می‌شود.

احمد علیرضا بیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با بیان این‌که برخی افراد با همراهی مجاهدین به‌دنبال بهره‌برداری از شرایط موجود هستند، گفت: در نشست اعضای مجاهدین در اروپا یکی از نمایندگان مجلس جمهوری آذربایجان با حضور در این نشست از مجاهدین اعلام حمایت کرد که این موضوع دخالت در امور داخلی کشور محسوب می‌شود و مورد پذیرش نیست و دولت جمهوری آذربایجان باید به این موضوع ورود کند.

علیرضا بیگی با اشاره به نشست برخی از نمایندگان پارلمان ایتالیا با مریم رجوی گفت: این برخلاف و تعارض حقوق بین‌الملل است و دخالت در امور دیگر کشورها محسوب می‌شود جمهوری اسلامی هم با تمام توانمندی و قابلیتهایی که دارد به هیچ عنوان اجازه نمی‌دهد که بیگانگان در امور داخلی کشور دخالت کنند.

وی با بیان این‌که مجلس شورای اسلامی این اقدام پارلمان ایتالیا را محکوم می‌کند، اظهار داشت: هر اقدامی که در رویارویی با امنیت نظام باشد و هر موضع ضد منافع نظام هم با عکس‌العمل مناسب، به موقع و پاسخ قاطع جمهوری اسلامی مواجه خواهد شد.

(خبرگزاری ایرنا رژیم - ۲۹تیر ۱۴۰۲)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c67883a7-8e02-4144-abf7-8751ee8d43fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات