728 x 90

احمد جارالله سردبیر السیاسیه: شکستهای طنین‌انداز رژیم ایران از بغداد تا بیروت

انتخابات عراق - تظاهرات در لبنان علیه دخالتهای رژیم آخوندی
انتخابات عراق - تظاهرات در لبنان علیه دخالتهای رژیم آخوندی

احمد جارالله سردبیر السیاسیه کویت در سرمقاله‌یی در روزنامه عرب تایمز به‌تاریخ ۵آبان، انتخابات عراق و تظاهرات مردم لبنان را «شکستهای طنین‌انداز رژیم ایران از بغداد تا بیروت» توصیف کرد.

در سرمقاله عرب تایمز آمده است: تأیید نتایج انتخابات اخیر عراق توسط شورای امنیت سازمان ملل یک ضربه مهلک به اردوگاه شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران بود. به این ترتیب تلاشهای جناح وفادار به رژیم ایران برای شمارش دستی یا برگزاری مجدد انتخابات در آغاز سال۲۰۲۲ دیگر اعتباری ندارد. رژیم ایران تلاش می‌کند توانایی خود را برای بی‌ثبات کردن صلح و ثبات در عراق با شعار «یا باید ما در قدرت باشیم، یا عراقی وجود نخواهد داشت» اثبات کند.

احمد جار الله نوشت: فشارهای اعمال شده توسط باندهای وابسته به رژیم ایران قادر به تغییر واقعیت روی زمین نیست. عراقیها ثابت کرده‌اند که از فساد حاکمیت و وابستگی آن به رژیم ایران به ستوه آمده‌اند و شعارهای فرقه‌گرایانه در برابر قیام اکتبر مردم عراق رنگ باخته است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b36ab670-6dd7-41f3-b00f-2cf7da18385f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات