728 x 90

اتحادیه اروپا چهار وزیر جدید (رژیم اسد) را به فهرست تحریم‌های خود افزود

شورای اتحادیه اروپا
شورای اتحادیه اروپا

اتحادیه اروپا چهار وزیر جدید رژیم اسد را به فهرست تحریم‌های خود افزود.

سایت شورای اتحادیه اروپا دوشنبه ۲۴آبان نوشت: امروز، شورای اتحادیه اروپا تصمیم گرفت چهار وزیری را که اخیراً منصوب شده‌اند به فهرست افراد و نهادهایی که در رابطه با وضعیت سوریه مشمول اقدامات محدودکننده هدفمند اتحادیه اروپا هستند، اضافه کند.

با تصمیم امروز، تعداد افرادی که هدف ممنوعیت سفر و مسدود شدن دارایی‌ها قرار گرفته‌اند، به ۲۸۷نفر بالغ می‌شود. این فهرست هم‌چنین شامل ۷۰نهاد است که مشمول انجماد دارایی‌ها هستند.

تحریم‌هایی که در حال حاضر علیه رژیم سوریه اعمال می‌شود، در سال۲۰۱۱ در پاسخ به سرکوب خشونت‌آمیز مردم غیرنظامی سوریه اعمال شد. تحریم‌ها هم‌چنین شرکتها و تجار برجسته‌یی را هدف قرار می‌دهند که از روابط شان با رژیم و اقتصاد جنگ سود می‌برند. اقدامات محدودکننده هم‌چنین شامل ممنوعیت واردات نفت، محدودیت در رابطه با سرمایه‌گذاریهای مشخص، انجماد دارایی‌های بانک مرکزی سوریه که در اتحادیه اروپا نگهداری می‌شود، و محدودیت‌های صادراتی بر تجهیزات و فناوریهایی می‌شود که می‌توانند برای سرکوب داخلی مورد استفاده قرار گیرند... .

سایت شورای اتحادیه اروپا در ادامه نوشت: هدف از تحریم‌های اتحادیه اروپا اعمال فشار بر رژیم سوریه برای توقف سرکوب و مذاکره برای راه‌حل سیاسی پایدار برای بحران سوریه مطابق با قطعنامه ۲۲۵۴ شورای امنیت سازمان ملل است...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4f94c76e-767f-4213-af03-b99b3c5638a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات