728 x 90

اتحادیه اروپا مرکز عملیات تروریستی رژیم ایران

خنثی شدن توطئه تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی مقاومت در پاریس
خنثی شدن توطئه تروریستی رژیم ایران علیه گردهمایی مقاومت در پاریس

دفتر اطلاعات فدرال بلژیک و آژانس امنیتی و دادستانی فدرال در تاریخ ۱۱تیرماه ۹۷ اعلام کردند که یک توطئه عمده تروریستی رژیم ایران را خنثی کرده‌اند.

زوج دستگیر شده بلژیکی‌های ایرانی تبار هستند که می‌خواستند روز شنبه ۳۰ژوئن دست به بمب‌گذاری در ویلپنت فرانسه بزنند. در ویلپنت شورای ملی مقاومت ایران که ائتلافی از اپوزیسیون ایران است کنفرانسی را برگزار کرده بود.

 

توطئه تروریستی، عاملان و فرماندهی

 

العربیه ۲۳تیر ۹۷:

بنا‌به‌ گفته دفتر دادستانی بلژیک، اسدالله اسدی که رتبه دبیر سومی سفارت ایران در وین را داشته و یک عضو وزارت اطلاعات و امنیت(MOIS) روحانی است، به‌عنوان فرد رابط با زوج فوق عمل می‌کرده است (و مواد و چاشنی انفجاری را به تیم اجرای عملیات تروریستی تحویل داده است).

 

تروریسم، تاریخچه رژیم ایران

تئوکراسی ایران به‌صورت تاریخی یک سیاست ترور مخالفان در اروپا را دنبال کرده است.

  • از انقلاب سال ۱۹۷۹ تا کنون حداقل ۱۰حمله تروریستی تحت حمایت رژیم ایران انجام شده است که برخی از آنها اخیراً توسط وزارت‌خارجه آمریکا لیست شده بودند.
  • در ۱۹۹۷ یک دادگاه آلمان حکم جلب بین‌المللی وزیر اطلاعات ایران را به‌خاطر ترور دبیرکل حزب دموکرات در برلین در ۱۹۹۲ را صادر کرد.
  • رژیم ایران همچنین اعضای شورای ملی مقاومت ایران را ترور کرده است. کاظم رجوی نماینده این شورا توسط عوامل اطلاعات ایران در ۲۴آوریل۱۹۹۰ در مسیر رفتن به خانه‌اش در حومه ژنو ترور شد. دو فرد مهاجم بعداً توسط پلیس فرانسه شناسایی و دستگیر شدند اما با وجود یک حکم جلب از طرف مقامات سوئیس، مقامات فرانسه آنها را «تحت عنوان دلایل ملی» با یک پرواز مستقیم به تهران فرستادند.

این تصمیم که عوامل تروریستی تهران اجازه پیدا کنند از بازپرسی فرار کنند محکومیت بین‌المللی از جمله از جانب آمریکا را به خود جلب کرد.

اگر این دیکتاتوری مذهبی با مجازاتی جدی مواجه نشود شهروندان غربی باید عملیات تروریستی مرگبار بیشتری در آینده نزدیک انتظار داشته باشند چرا که رژیم در داخل ایران در حال فروپاشی است.

 

استراتژی وزارت اطلاعات و راه مقابله با آن

اما بعد از ۶ماه اعتراضات مستمر ضد رژیم در ایران، وزارت اطلاعات، یک استراتژی جدید را برای حذف اپوزیسیونی که مقامات رژیم آن را مسبب سازمان دادن قیام سراسری می‌دانند اتخاذ کرده است.

در ۲فروردین ۹۷ دو ایرانی به این اتهام که می‌خواستند علیه هزاران نفر از اعضای اپوزیسیون ایران حمله تروریستی انجام بدهند در تیرانا - آلبانی دستگیر شدند.

وزارت اطلاعات رژیم ایران از سفارتهای این رژیم در کشورهای اتحادیه اروپا به‌عنوان یک مرکز طراحی و سازماندهی و اجرای عملیات تروریستی استفاده می‌کند.

این موضوع مجدداً این هفته توسط مایک پمپئو وزیرخارجه آمریکا مطرح شد و به تهران هشدار داد که اعمالش قیمت بالایی برایش خواهند داشت.

به‌دنبال بی‌ثبات کردن خاورمیانه، اکنون رژیم ایران با همان ابزار و تروریسم، اتحادیه اروپا را هدف قرار داده است.

 

برجام پوشش تروریسم رژیم ایران

در حالیکه رهبران اتحادیه اروپا از هر امکان دیپلماتیک و سیاسی برای حفظ توافق اتمی برجام استفاده می‌کنند تا منافع اقتصادی‌شان را حفظ کنند، وزارت اطلاعات رژیم ایران از این گفتگوها بهره‌برداری می‌کند تا شهروندان اتحادیه اروپا و مخالفان ایرانی در اروپا را هدف قرار دهد.

بااین حال به‌نظر می‌رسد برخی کشورهای اتحادیه اروپا این تهدید را جدی گرفته‌اند. هلند به درستی دو نفر از کارکنان سفارت رژیم ایران را عناصر نامطلوب خواند و در ماه ژوئن آنها را اخراج کرد. اگر چه مقامات هلند علت اخراج را فاش نساختند، اما واضح است که موضوع آن‌قدر جدی بود که تصمیم به اخراج گرفته شود.

چنان‌چه توطئه تروریستی در پاریس در نهم تیرماه موفق می‌شد بسیاری از مردم بیگناه و اعضای پارلمانهای جهان که در این گردهمایی شرکت داشتند کشته می‌شدند.

 

باید دید چرا، وقتی عملیات تروریستی داعش در اروپا محکوم، غیرقابل قبول و بیرحمانه هستند، رهبران اتحادیه اروپا خواهان نادیده گرفتن حملات تروریستی شرورانه مشابه توسط تهران در خاک اروپا می‌باشند.

سیاست مماشات مقامات اتحادیه اروپا در این مسائل، امنیت کل این اتحادیه را تهدید می‌کند و این سیاست بایستی با آوردن دیپلمات دستگیر شده رژیم ایران در آلمان، به پای عدالت و برداشتن گامهایی جهت بستن سفارتهای رژیم ایران در کشورهای عضو اتحادیه اروپا بچرخد. رژیم ایران از سفارتخانه‌هایش به‌عنوان مرکز سازماندهی و فرماندهی عملیات تروریستی در اتحادیه اروپا استفاده می‌کند.

 

اگر این دیکتاتوری مذهبی با مجازاتی جدی مواجه نشود شهروندان غربی باید عملیات تروریستی مرگبار بیشتری در آینده نزدیک انتظار داشته باشند چرا که رژیم در داخل ایران در حال فروپاشی است.

 

بیشتر بخوانید:

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6136cee7-7e04-4213-81ba-062d4889508f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات