728 x 90

ابلاغ آماده‌باش صد در صد از بیت‌العنکبوت خامنه‌ای به سپاه و اطلاعات و نیروی انتظامی و کلیه یکانهای تابع

از روز دوشنبه ۲۲ اسفند تا روز شنبه ۲۷ اسفند

اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت  ایران
اطلاعیه کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

ابلاغ آماده‌باش صد در صد از بیت‌العنکبوت خامنه‌ای به سپاه و اطلاعات و نیروی انتظامی و کلیه یکانهای تابع

از روز دوشنبه ۲۲اسفند تا روز شنبه ۲۷اسفند

- هیچ معبر و میدانی و خیابانی نباید محل اجرای چهارشنبه آخر سال باشد. چهارشنبه‌سوری باید محله محور و کوچه محور صورت گیرد

- نیروی کنترلی تهران در مجموع ۴۵هزار نفر است

- مأموریت: استقرار در ۲۵۰نقطه در نقاط «آسیب‌خیز» در تهران، جلوگیری از شکل گرفتن تجمعات، حفاظت و حراست از اماکن حساس و ساختمانهای دولتی، شناسایی و دستگیری اغتشاش‌گران سازمان‌یافته، لیدرهای اصلی و شعارنویسان

 

طبق اطلاعات موثق از داخل رژیم، خلاصه و مهمترین محورهای طرح ابلاغ شده به ارگانهای سرکوبگر برای مقابله با «هر گونه اغتشاش» در ایام چهارشنبه‌سوری به شرح زیر است. کمیسیون امنیت و ضدتروریسم شورای ملی مقاومت توجه هموطنان و جوانان شورشگر در سراسر کشور را به این موارد جلب می‌کند. هدف، هوشیاری و کسب آمادگیهای لازم در کارزار چهارشنبه‌سوری و غافلگیر نشدن است.

۱-آماده باش ۱۰۰% نیروی انتظامی و سپاه و بسیج و اطلاعات آخوندها از روز دوشنبه ۲۲اسفند تا روز شنبه ۲۷اسفند. این آماده‌باش شامل تمام یکانها و ارگانهای تابع می‌شود.

۲-مسئولیت برقراری امنیت و انتظامات در سطح شهر برعهده نیروی انتظامی است. نیروهای سپاه و بسیج نقش پشتیبان دارند و وزارت اطلاعات مأموریت‌های خاص خود را انجام می‌دهد.

۳- در تهران لشگر ۲۷، تیپ‌های تکاور موسوم به «الزهرا» و «آل محمد»، ۵ یکان امنیتی و یکان فاتحین تماماً در مقراتشان در وضعیت آماده‌باش قرار می‌گیرند.

۴-گردانهای موسوم به «امام علی» نواحی تهران، مسئولیت راه‌اندازی گشت در محدوه سرزمینی خود را خواهند داشت.

۵-گردانهای «بیت‌المقدس» در حوزه‌ها و پایگاههای بسیج برای حفاظت از آنها و هم‌چنین حضور در محدوده استحفاظی خود مستقر می‌شوند.

۶-هر کلانتری در هماهنگی با حوزه متناظر خود در محدوده خود، تعدادی بسیجی (۴ تا ۶نفر) را برای گشت مشترک تحت عنوان گشت رضویون به کار می‌گیرد.

۷-نیروهای آماده انتظامی ۲۱هزار نفر و نیروهای آماده سپاه و بسیج ۲۴هزار نفر است که در ۲۵۰نقطه «آسیب خیز» مستقر می‌شوند.

۸-گشتهای انتظامی به‌صورت خودرویی، موتوری و پیاده انجام می‌شود. نیروی این گشتها از کلانتریها، یکان امداد و یکانهای ویژه تأمین می‌شوند.

۹-پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات) با مانیتورینگ فضای مجازی و تمرکز روی فراخوانهایی که در شبکه‌های اجتماعی داده می‌شود بخشی از محل‌های تجمع جوانان را شناسایی می‌کند تا نیروهای پلیس از قبل در محل مستقر و مانع از شکل‌گیری تجمعات شوند.

۱۰-ایستهای بازرسی و کنترل توسط پلیس راهور (راهنمایی و رانندگی) در معابر اصلی و گلوگاهها در یک طرح کلی دایر می‌شوند که در صورت لزوم با بستن مسیرها و نقاط مختلفی که از کنترل نیروهای سرکوبگر خارج می‌شوند را ایزوله کنند تا نیروهای یکان امداد و یا یکان ویژه خود را به صحنه برسانند.

۱۱-نیروهای «امنیت عمومی» انتظامی با لباس‌شخصی و مخفی در نقاط مختلف مستقر و مستمراً گزارش وضعیت می‌دهند و بر اساس گزارشات آنها فرماندهی بالاتر اقدام به اعزام نیرو خواهد کرد.

۱۲-از نیروهای آموزشی (دانشجویان درجه‌داری و افسری نیروی انتظامی) به‌عنوان کمکی استفاده شده و آنها را در ترکیب گشتهای پیاده و سواره و... وارد می‌کنند.

13- مأموریت نیروها در تهران: جلوگیری از شکل گرفتن تجمعات، حفاظت و حراست از اماکن حساس و ساختمانهای دولتی، شناسایی و دستگیری اغتشاش‌گران سازمان‌یافته، لیدرهای اصلی و شعار نویسان

۱۴-مراسم چهارشنبه‌سوری باید در کوچه و محلات برگزار شود (محله محور و کوچه محور) و به‌دلیل آن که در خیابان‌ها و معابر تردد صورت می‌گیرد هیچ معبر و میدانی و خیابانی نباید محل اجرای چهارشنبه آخر سال باشد.

 

شورای ملی مقاومت ایران

کمیسیون امنیت و ضدتروریسم

۱۷ اسفند ۱۴۰۱ (۸ مارس ۲۰۲۳)

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/be62058e-05ff-4935-b21f-5ea94b48d4e0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات