728 x 90

ابراز وحشت روحانی و کارگزاران رژیم از تحریم و انزوای بین‌المللی

آخوند روحانی
آخوند روحانی

شیوه خطرناکی که آمریکا در پیش گرفته است

آخوند حسن روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع امروز جمعه ۱۸خرداد۹۷ در نشست خبری قبل از شرکت در اجلاس شانگهای طی اظهارات وحشت آلودی در مورد خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریمها گفت:

«شیوه‌ای که آمریکا انتخاب کرده شیوه خطرناکی برای روابط بین‌الملل هست شیوه خطرناکی برای به‌پاداشتن مقررات بین‌المللی هست، تضعیف معاهدات بین‌المللی هست و نباید در برابر این کار خلاف قانون کشورهای دیگر ساکت باشند».

وی سپس به مظلوم نمایی پرداخته ادامه داد: «جمهوری اسلامی ایران تجربیات بسیار ذی قیمتی داره در طول چهل سال گذشته هم برای مبارزه با افراطی گیری هم برای مبارزه با تروریزم، داخل ایران داخل منطقه و همواره ایران کشوری بوده قربانی تروریزم ».

مصاف سرنوشت ساز

پاسدار علی لاریجانی رئیس مجلس ارتجاع نیز در مراسم دجالگرانه روز قدس، تحریمهای گسترده علیه رژیم ایران را مصاف سرنوشت‌ساز خواند و گفت: ‌

«روز گذشته رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد که ما با تحریمهای خود علیه ایران نتایج آن را به‌دست آوردیم و رفتارهای ایران در منطقه عوض شده است».

وی با ابراز نگرانی از محدودیت دسترسی رژیم به منابع مالی و تاراج نفت ایران افزود: «سعودیها گفته‌اند ما خلاء فروش نفت ایران رو جبران می‌کنیم همه این تلاشها یک هدف داره و اون این هست که... ایران رو در کنج قرار بده ولی این موجودات ناشی و موذی مراقب باشند کاری نکنند که با کنج قرار گرفتن ایران باعث ناامنی خودشون بشوند.... البته این مصاف یک مصاف سرنوشت‌ساز هست».

 

اگر موشکی را کنار بگذاریم نیم ساعت به ما فرصت می‌دهند؟

آخوند علم‌الهدی نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد ضمن در اشاره به روشدن چپاولگریهای رژیم با عناوین دجالگرانه به سوزوگداز پرداخت و گفت: «یک عده اراذل و اوباش آمدن در بعضی از این جریانهای رسانه‌ای خودشون پخش کردن که کمیته امداد پولهایی که از مردم می‌گیرد برای فقرا مصرف نمی‌کند به غزه و لبنان و فلسطین و ایتام فلسطین می‌فرستد».

وی ضمن اذعان به دخالتهای تروریستی رژیم در کشورهای منطقه برای حفظ رژیم نامشروعش، به بحرانهای لاعلاج ولایت فقیه و هراس از خیزش مردم پرداخته و گفت: «فلسطین خاکریز اول است دشمن آمده از اینجا شروع کند بیاد دنیای اسلام رو بگیر...دشمن ما رو نشانه گرفته است....می خواهد بیاد ما رو براندازی کند در این خاکریز اول و این خاکریز اول رو اینها دارند حفظ می‌کنند...ما بیاییم برای حل مشکل اقتصادی مون آنهم یک حل خیالاتی یک حل تخیلی بیاییم با دشمن مذاکره کنیم که ما خودمان رو از امکانات امنیتی و امکانات دفاعی خلع می‌کنیم که تو یک لقمه نان به ما بدهی، آیا این فکر جز فکر مزدور آمریکا فکر کی میتونه باشه؟..اگر این نغمه مسموم از هر منطقی و از هر زبانی و از هر کله‌ای در این مملکت بروز کند... این جاسوس آمریکاست... ».

آخوند علم‌الهدی سپس برای پوشاندن ضعف و انزوای رژیم آخوندی به دود و دم پرداخت و گفت: «ایران با این نفوذی که تو منطقه پیدا کرده و تو منطقه مسلطه و با این فناوری عظیم موشکی امروز ایران اسراییل رو گروگان گرفته است...اسراییل امروز در گروگان ماست ما با این قدرت اسراییل رو گروگانگیری کردیم اسراییل یعنی قلب آمریکا... امروز قلب آمریکا به وسیله ما گروگانگیری شده با قوت موشکی مون و لذا میگن این رو بگذارید کنار.... حزب‌الله یک بخشی از قدرت ایران و نفوذ ایران در منطقه است...اگر ما فناوری موشکی مون رو کنار گذاشتیم و آنها گفتن موشکهاتون رو از بین ببرید موشکها رو هم از بین بردیم و بعد اسراییل از گروگان ما بیرون آمد آیا آمریکا یک نصف روز نه یک ساعت به ما مهلت می‌دهد؟ اینجا را با خاک یکسان خواهد کرد.

 

عهد شکنی کاخ سفید و اعمال تحریم

در قطعنامه نمایش ورشکسته روز قدس، آمریکا را هم‌چنان «طاغوت اعظم»، «شیطان بزرگ» و «دشمن شماره یک» خود دانسته و اعلام کردند: « با محکوم کردن عهدشکنی کاخ سفید و خروج آن از برجام و اعمال تحریمهای جدید ظالمانه، از دولت و دست‌اندرکاران مذاکرات هسته‌یی با اروپایی‌ها می‌خواهیم شروط و ملاحظات راهبردی رهبر... را نصب‌العین قرار دهند... از همه دستگاهها و نهادها و... می‌خواهیم... در برابر توطئه‌های &#۳۹;جبهه دشمن&#۳۹;... مانند سند ۲۰۳۰، پالرمو، FATF برای هدف قرار دادن &#۳۹;هویت&#۳۹;، &#۳۹;استقلال&#۳۹; و &#۳۹;اقتدار&#۳۹; انکارناپذیر کشور هستند، عمل نموده و با صیانت از منافع و مصالح ملی، توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان در این عرصه را خنثی و با شکست مواجه سازند».

 

نفوذ منطقه‌ای، موشکی و فعالیت هسته‌یی

آخوند احمد خاتمی در نمایش جمعه رژیم در تهران در وحشت از پیامدهای تحریم به قدرت‌نمایی توخالی پرداخت و گفت: «وحدت ما اقتدار موشکی ما است الحمدالله مقام معظم رهبری، همه مسئولان یک صدا می‌گویند ما پای این اقتدار موشکی مون ایستادیم هر چقدر بخواهیم موشک تولید می‌کنیم هر چقدر بخواهیم بر برد موشک مون می‌افزائیم، برگ برنده ما این است. ... دشمنان اجازه نمی‌دادند سه تا سانتریفوژ داشته باشیم بودند در برخی از این جلسات تصمیم‌گیری می‌گفتند ما می‌ترسیم جنگ بشه....در همین قضایای اخیر... می‌خواستند یک برجام معیوب رو بر ما تحمیل کنند هم تحریمها رو تحمل کنیم هم از فعالیتهای هسته‌یی دست برداریم این خواب خواب آشفته‌ای بود، نماد اقتدار ما سه عنصر اقتدار ما یکی اقتدار موشکی ست یکی نفوذ منطقه‌ای ست یکی فعالیت هسته‌یی ما است که تنها کاربرد نظامی نداره..... ایجاد یأس ایجاد ناامیدی از ناحیه هر کسی که باشد کار دشمن است؛ تو این چهل سال گردنه‌های سختی را این ملت بزرگ پشت سر گذاشته».

 

نمی‌خواهیم مبدأ ساخت مسأله باشیم

پاسدار حسین سلامی جانشین سرکرده سپاه پاسداران که تا کنون نقش عربده‌کشی نظام را به عهده داشت در نمایش جمعه مشهد به مظلوم نمایی پرداخت و گفت: «نمی‌خواهیم در جهان ما مبدأ ساخت مسأله باشیم می‌خواهیم حلال مسائل باشیم،... آنها می‌خواهند ما ارکان قدرت‌مان را تضعیف کنیم می‌گویند شما از منطقه خارج بشوید بله آنها از چشم‌انداز منافع خود اینگونه فکر می‌کنند ولی ما هرگز خود را خلع‌سلاح نمی‌کنیم. می‌گویند از حمایت از حزب‌الله و... دست بردارید آنها ارکان قدرت جهان اسلام اند. می‌گویند از موشکهایتان دست بردارید موشک قدرت بازدارنده ما است، آنها ما را تهدید می‌کنند و می‌گویند خلع‌سلاح شوید آنهم به‌دست خودتان.

پاسدار سلامی هم‌چنین در واکنش به شعارهای مردم علیه سیاستهای ضدمردمی آخوندها در منطقه گفت:

«به آنها که فریاد نه غزه و نه لبنان... سر می‌دهند... آنها که می‌گویند نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران اگر ایران در خطر باشد یک ساعت و یک ثانیه هم در مقابل دشمن نمی‌ایستند.... تلاش کردند ما را در انزوای سیاسی قرار دهند اما نتوانستند چرا؟..فتنه‌های داخلی به راه انداختند نتوانستند، امروز از نو شروع کردند تحریم مجدد اقتصادی برای چه؟ برای به تسلیم کشاندن... ».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a5cf81e7-d1ae-4456-a79e-87a232ed6299"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات