728 x 90

ابتلای ۳۰۰کارمند شهرداری به کرونا

متروی تهران
متروی تهران

سایت حکومتی خبر آنلاین روز ۱۱ اردیبهشت در خبری نوشت: «به گفته عضو شورای شهر تهران، نزدیک به ۳۰۰نفر در شهرداری تهران به کرونا مبتلا شدند».

 

این سایت نوشت: «بعد از شیوع کرونا در کشور، فعالیت بسیاری از مشاغل متوقف شد. بعد از تعطیلات نوروز ۹۹ بسیاری از کسب و کارها دوباره بازگشایی شدند. مدیران شهری، تعدادی از کارکنان خود را برای پیشگیری از ویروس کرونا دورکاری کردند. بسیاری از کارمندان و کارگران شهرداری در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار داشتند».

 

حمید چوبینه مدیر عامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در این باره گفت: «از زمانی که بیماری کرونا به‌صورت کشوری مطرح شد، به‌دلیل سطح مواجهه همکاران در محیط کاری با این ویروس، این بیماری به یکی از دغدغه‌های اساسی تبدیل شد».

 

معاون شهردار تهران گفت: «شهرداری تهران بیش از ۶۰هزار کارمند دارد و برخی از آنها در معرض ابتلا به بیماری هستند».

 

خبر آنلاین افزود: «ناهید خداکرمی رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران هم در این باره گفت: شورا موضوعات سلامتی را پیگیری می‌گیرد و بسیاری از کارکنان شهرداری در تمام مدت شیوع کرونا پای کار بودند».

 

به گفته عضو شورای شهر تهران، نزدیک به ۳۰۰نفر در شهرداری تهران به کرونا مبتلا شدند.

وی با تأکید بر این‌که تعدادی هم ناقل بودند اما علامتی نداشتند، گفت:‌همه تحت قرنطینه قرار گرفتند.

یکی از نقاطی که میزان ابتلا به کرونا در آن بالاست سیستم حمل‌ و نقل عمومی است و گفته می‌شود تعدادی از کارکنان مترو هم به این ویروس مبتلا شده‌اند.

 

فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: «تعدادی از کارکنان به این بیماری مبتلا شدند که بسیاری از آنان بهبود پیدا کرده‌اند و امیدواریم که باقی این افراد نیز به‌زودی بهبود پیدا کنند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/74e12129-58a2-4a02-a9b1-fb509df4dfe4"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات