728 x 90

ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه سرکوب وحشیانه خیزشهای مردمی توسط رژیم ایران را محکوم کرد

حمایت ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه از اعتراضات ایران
حمایت ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه از اعتراضات ایران

ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه (SOC) حمایت کامل خود را از قیام مردمی علیه رژیم ملاهای ایران که با بی‌عدالتی، ظلم و فرقه‌گرایی بر مردم ایران حکومت می‌کند، ابراز کرد. کشورهای منطقه و جامعه جهانی را به حمایت از قیام و مطالبات مردم ایران برای سرنگونی رژیم آخوندی و محقق کردن یک گذار دمکراتیک در این کشور فراخواند.

در بیانیه‌یی که ۲۷اردیبهشت منتشر شد، ائتلاف ملی سوریه گفته است: «در واقع، سرنگونی رژیم آخوندی در ایران به یک ضرورت فوری برای منطقه، به‌ویژه برای مردم ایران که از بحرانهای پی‌درپی معیشتی، اقتصادی و داخلی رنج می‌برند، تبدیل شده است».
ائتلاف ملی سوریهSOC تأکید کرد که «رژیم آخوندها منابع کشور را با نبردهای فرقه‌ای ناعادلانه خود علیه مردم عرب منطقه به انتها رسانده است. هم‌چنین از شبه‌نظامیان تروریستی برای خدمت به اهداف خود حمایت می‌کند و آنها را به خدمت می‌گیرد و هزاران قتل‌عام را در سوریه، یمن و عراق با هدف تقویت بازوهای خود در منطقه مرتکب شده است».
ائتلاف ملی سوریه SOC  سرکوب وحشیانه قیام مردم در ایران و تلاشهای رژیم برای خاموش کردن صدای آزادی را محکوم کرد. ائتلاف گفت؛ این اقدامات، «مشابه اقدامات رژیم اسد علیه مردم سوریه در ۱۱سال گذشته است. رژیم ایران به جنگ رژیم اسد علیه مردم سوریه کمک کرده است و عامل اصلی تراژدی و رنج دو ملت است».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b6c9477f-9f43-4b74-bc4e-c1056ee641f1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات