728 x 90

آیا فعالیتهای تروریستی رژیم ایران در اروپا متوقف شده است

جلسه افشای فعالیتهای تروریستی رژیم ایران
جلسه افشای فعالیتهای تروریستی رژیم ایران

تارنمای العربیه در مقاله‌ای به قلم حسین عابدینی معاون نماینده شورای ملی مقاومت در انگلستان در رابطه با اقدامات تروریستی رژیم ایران برای مقابله با اعتراضات داخلی و در وحشت از سرنگونی نوشت، رژیم ایران برای مقابله با قیام های اخیر در سراسر کشور، به‌طور مستمر توطئه چینی و فعالیتهای تروریستی خود در اروپا را،بر علیه مخالفان خودش ادامه داده است.

 

اعتراضات روز‌افزون مردم یک تهدید واقعی برای رژیم ایران

مقامات رژیم ایران اعتراضات روزافزون مردم را به‌عنوان یک تهدید واقعی علیه حاکمیت خود در کشور میبینند.

صدها هزار نفر از ایرانیان در مخالفت با واکنشهای شدید دولتی به‌طور مستمر در بیش از ۱۴۰شهر تظاهرات می‌کنند و خواهان سرنگونی رژیم ایران هستند.

این اعتراضات در پاسخ به تقریباً ۴۰سال سرکوب، نقض حقوق‌بشر و فساد است که میلیونها ایرانی را در یک ناامیدی اقتصادی رها کرده است.

مقامات عالی‌رتبه رژیم ایران، آلترناتیو مردمی، ائتلاف دموکراتیک شورای ملی مقاومت ایران که سازمان مجاهدین خلق ایران عضوی از آن است را، به‌عنوان سازماندهنده کلیدی این تظاهرات که از طرف خواسته مردم ایران عمل می‌کند، به‌رسمیت شناخته است.

به همین ترتیب، تمرکز اصلی ایران برای نابود کردن شورای ملی مقاومت و سازمان مجاهدین خلق ایران است که در اروپا مستقر هستند.

 

اهداف تروریستی رژیم ایران بدون تبعیض شامل شهروندان اروپا و آمریکا می‌شود

رژیم ایران همان‌طور که در آخرین تلاش تروریستی‌اش در پاریس در ۳۰ژوئیه ۲۰۱۸در گردهمایی ایران آزاد که توسط شورای ملی مقاومت انجام شد نشان داد، هیچ‌گونه تبعیضی در رابطه با این‌که چه کسی را و چگونه مورد هدف قرار بدهد ندارد، اهداف می‌تواند شامل شخصیتهای آمریکایی و اروپایی پشتیبانان این شورای ملی مقاومت ایران هم باشد.

هدف آنها می‌تواند شامل تمامی حضار مانند نمایندگان پارلمان اروپا، شخصیتهای اروپایی و ده‌ها هزار تن از شهروندان اروپا که ایرانی تبار هستند هم باشد.

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15966dce-8375-4b18-8425-eddcf847eb3c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات