728 x 90

آناتولی: وزارت‌خارجه ایران حمله به سایتهای وزارت خارجه را تأیید می‌کند

سایبری - عکس از آرشیو
سایبری - عکس از آرشیو

خبرگزاری آناتولی در گزارشی پیرامون تسخیر و انهدام سایتها و سامانه‌های وزارت‌خارجه رژیم آخوندی با نقل‌قول از ناصر کنعانی؛ سخنگوی وزارت‌خارجه مبنی بر این‌که وب سایت اطلاع‌رسانی این وزارت‌خانه هک شده است، نوشت: «اوایل روز یکشنبه، یک گروه هکر ایرانی که خود را «قیام سرنگونی» (قیام تا سرنگونی) می‌نامید، مدعی شد که به سرورها و پایگاههای اطلاعاتی این وزارتخانه حمله کرده و ۲۱۰ وب‌سایت را حذف کرده و ۵۰ترابایت داده را به بیرون درز داده است».
آناتولی در ادامه گزارش خود می‌نویسد: «هکرها انبار بزرگی از اسناد، شناسنامه، صورت‌جلسات و هم‌چنین شماره تلفن کارمندان این وزارتخانه را در کانال تلگرامی این گروه منتشر کردند.
اسناد منتشر شده شامل مکاتبات بین مقامات ایرانی و اروپایی در مورد قرارداد مبادله زندان بین ایران و بلژیک بود که به ترتیب شاهد آزادی دیپلمات ایرانی اسدالله اسدی و امدادگر بلژیکی اولیویه واندکاستیل بود.
این اولین بار نیست که این گروه هکری ادعای حمله سایبری به وب سایتهای متعلق به نهادهای دولتی ایران را می‌کند.
همین گروه هکری در ژوئن ۲۰۲۲، ادعا کرد که هزاران دوربین امنیتی و هم‌چنین وب سایتهای متعلق به شهرداری تهران را هک کرده است»...

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a84b0072-89f3-4d18-8958-59ed5b08ffbb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات