728 x 90

آمریکا نیروهای بیشتری به منطقه پیش از حمله احتمالی از سوی رژیم ایران می‌فرستد

ناو یو.اس.اس آبراهام لینکلن
ناو یو.اس.اس آبراهام لینکلن

رویترز روز شنبه ۱۳مردادماه در گزارشی از مقابله با تهدیدات احتمالی رژیم ایران در منطقه نوشت: پیش از حمله احتمالی ایران به اسرائیل، ایالات متحده نیروهای بیشتری را به منطقه می‌فرستد.

پنتاگون در بیانیه‌یی اعلام کرد که ایالات متحده در حال تقویت نیروهای خود در خاورمیانه برای آماده‌سازی برای حمله احتمالی ایران به اسراییل و ارسال کشتی‌های جنگی و جت‌های جنگنده بیشتر به منطقه است.
بایدن رئیس‌جمهور آمریکا و نتانیاهو نخست‌وزیر اسراییل روز پنجشنبه ۱۱ مردادماه در حالی که دولت بایدن به‌دنبال جلوگیری از تبدیل شدن سلسله ترورهای اسراییل در بیروت و تهران به جنگ منطقه‌یی است، تلفنی گفتگو کردند.
رویترز گزارش کرد، وضعیت بازی: پنتاگون گفت، لوید آستین وزیر دفاع به ناو یو.اس.اس آبراهام لینکلن دستور داد تا جایگزین گروه ضربتی ناو یو.اس.اس تئودور روزولت شود که در حال حاضر در منطقه مستقر است.
پشت صحنه: پنتاگون گفت: آستین روز جمعه با یوآو گالانت وزیر دفاع اسراییل صحبت کرد، او را در مورد نیروهای جدیدی که به منطقه می‌فرستد به روز کرد و بر عزم ایالات متحده برای کمک به اسراییل برای دفاع از خود در برابر ایران و حزب‌الله تأکید کرد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50920424-bfaa-46a7-855e-f1f42bcce2cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات