728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۸هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۸هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

 

  • کمیته علمی ستاد کرونا: باید بازگشایی مدارس به تأخیر بیفتد و یا این‌که پروتکل‌ها کاملاً رعایت شود
  • استاندار تهران: در یک ماه ۲۰۰۰دانش‌آموز به کرونا مبتلا شده‌اند
  • دانشگاه پزشکی گیلان: در دوران کرونا کمبود قابل توجه پرستار داریم. ۹۸٪ جامعه پرستاری از نظام پرداختی ناراضی هستند
  • دانشگاه پزشکی قزوین: در ۲۴ساعت گذشته مرگ‌ومیر کرونایی روزانه ۵برابر و بستریها ۲۶.۴درصد افزایش داشته است
  • در آذربایجان غربی، ۵۰۳بیمار مبتلا به کرونا بستری، ۱۴۱تن در ICU و ۳۵تن نیز از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز چهارشنبه ۲۴آذر۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۸۸هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است. در اردبیل به ۶۱۷۵نفر، در البرز به ۱۴۳۱۸نفر، در اصفهان به ۳۳۶۲۰نفر، در تهران به ۱۱۴۴۶۰نفر، در خوزستان به ۲۹۶۱۵نفر، در فارس به ۱۸۳۱۰نفر، در کرمان به ۱۳۱۲۷نفر، در گیلان به ۱۶۹۸۵نفر، در مرکزی به ۸۹۰۸نفر و در یزد به ۸۰۶۳نفر رسیده است.

دبیر کمیته علمی ستاد کرونا در مورد بازگشایی مدارس گفت: «در خیلی از مناطق پروتکل‌های بهداشتی رعایت نمی‌شود و این می‌تواند زمینه پیک‌های جدید شود. باید بازگشایی مدارس به تأخیر افتد و یا پروتکل‌ها کاملاً رعایت شود» (ایرنا ۲۴آذر۱۴۰۰).

در تهران، استاندار در مورد دانش‌آموزان گفت: «در یک ماه ۲۰۰۰دانش‌آموز به کرونا مبتلا شده‌اند» (ایرنا ۲۴آذر۱۴۰۰).

در گیلان، مدیر پرستاری دانشگاه پزشکی درباره وضعیت پرستاری در استان گفت: «شاخص کشوری تعداد پرستار ۱.۸ و این نسبت در گیلان یک است یعنی کمبود قابل توجه پرستار داریم. ۹۸درصد جامعه پرستاری از نظام پرداختی ناراضی هستند. سهم پرستاران از درآمدهای بیمارستانی بسیار ناچیز است» (خبرگزاری حکومتی مهر ۲۴آذر۱۴۰۰).

در قزوین، معاون دانشگاه پزشکی با اشاره به افزایش مرگ و میر کرونایی گفت: «در ۲۴ساعت گذشته مرگ‌ومیر کرونایی روزانه ۵برابر و بیماران بستری کرونایی ۲۶.۴درصد افزایش داشته است» (خبرگزاری نیروی قدس ۲۴آذر۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، «هم اکنون ۵۰۳بیمار مبتلا به کرونا بستری شده‌اند، ۱۴۱تن در ICU و ۳۵تن نیز از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۲۴آذر۱۴۰۰).

در فارس، دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «با بستری ۹۱بیمار جدید در ۲۴ساعت گذشته، هم‌اکنون ۶۹۳بیمار کرونایی بستری هستند که از این تعداد، ۱۰۳بیمار در بخش‌های ICU نگهداری می‌شوند» (ایسنا ۲۴آذر۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۲۴آذر۱۴۰۰ (۱۵دسامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ff765a03-8b7b-45ca-90b2-74f5465e3926"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات