728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۵هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۵هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است

 

  • رئیس دانشگاه پزشکی تهران در اعتراف به سیاست کلان تلفات خامنه‌ای گفت اجرای به‌موقع قرنطینه جان خیلی‌ها را نجات می‌داد.
  • استاندار تهران: ۲هزار دانش‌آموز تهران در دو هفته کرونا گرفته‌اند. نباید طوری آمار را بیان کنیم که باعث نگرانی مردم باشد.
  • رئیس شبکه بهداشت بویراحمد: تست کرونای حدود ۶.۵درصد دانش‌آموزان مثبت است
  • رئیس نظام پزشکی مشهد: امیکرون احتمالاً وارد کشور خواهد شد و آمار ابتلا به کرونا را افزایش خواهد داد.
  • دانشگاه پزشکی اهواز: در یک هفته گذشته، ورود تبعه چند کشور درگیر امیکرون از طریق بنادر استان خوزستان گزارش‌شده است.

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز دوشنبه ۱۵آذر۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۸۵هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان شرقی به ۱۶۷۴۳نفر، در آذربایجان غربی به ۱۸۲۸۳نفر، در اردبیل به ۶۱۲۰نفر، در اصفهان به ۳۳۳۴۰نفر، در ایلام به ۴۶۳۸نفر، در تهران به ۱۱۳۷۲۵نفر، در خوزستان به ۲۹۴۵۰نفر، در زنجان به ۴۶۰۵نفر، در فارس به ۱۸۱۶۰نفر، در کرمان به ۱۳۰۲۷نفر، در گلستان به ۱۰۵۹۰نفر، در مازندران به ۱۷۷۰۰نفر و در هرمزگان به ۸۰۵۵نفر رسیده است.

 

در تهران، رئیس دانشگاه پزشکی تهران در یک اعتراف آشکار به سیاست کلان تلفات خامنه‌ای، گفت: «در بحران کرونا ما با افراط و تفریط‌های زیادی مواجه بودیم در ابتدای بحران مدام صحبت از قرنطینه می‌شد اما آن‌طور که مشاهده کردیم، قرنطینه یا انجام نشد یا خیلی دیر این اتفاق افتاد؛ در حالی‌که اجرای به‌موقع آن می‌توانست جان خیلی‌ها را نجات دهد» (ایسنا ۱۵آذر۱۴۰۰).

منصوری استاندار تهران گفت: «حدود ۲هزار نفر در طی دو هفته از دانش‌آموزان استان تهران کرونا گرفته‌اند. نباید طوری آمار را بیان کنیم که باعث نگرانی مردم باشد» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۵آذر۱۴۰۰).

در خراسان رضوی رئیس نظام پزشکی مشهد گفت: «امیکرون احتمالاً وارد کشور خواهد شد و آمار ابتلا به کرونا را افزایش خواهد داد... . ممکن است امیکرون در کشور ما وجود داشته باشد زیرا پیدا کردن یک‌سویه با تست‌های معمولی انجام نمی‌شود و باید با تست‌های بسیار پیشرفته‌ انجام شود» (ایسنا ۱۵آذر۱۴۰۰).

در کهگیلویه و بویراحمد، رئیس شبکه بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: «تست کرونای حدود ۶.۵ درصد دانش‌آموزان مثبت است» (خبرگزاری قضاییه رژیم ۱۵آذر۱۴۰۰).

در فارس، دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۱۳۱بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند. هم‌اکنون ۱۲۰۷نفر بستری که از این تعداد ۱۱۸نفر در ICU نگهداری می‌شوند» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۱۵آذر۱۴۰۰).

در آذربایجان غربی، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۱۱۳بیمار کرونایی بستری شدند. در حال حاضر ۵۷۴بیمار بستری و ۱۴۴نفر در ICU و ۲۵نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۵آذر۱۴۰۰).

در خوزستان، رئیس دانشگاه پزشکی اهواز گفت: در طی یک هفته گذشته با وجود هشدارهای متعدد، متأسفانه ورود تبعه چند کشور درگیر سویه جدید کرونا (امیکرون) به کشور از طریق بنادر استان خوزستان گزارش‌شده است» (خبرگزاری نیروی قدس ۱۵آذر۱۴۰۰).

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۵آذر۱۴۰۰ (۶ دسامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d7d75425-393e-4d0a-8bd4-c5abd84005e7"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات