728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۴هزار نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۴هزار نفر بیشتر است

 

  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: شبانه روز گذشته ۴۰۰بیمارکرونایی بستری شدند. ۵ماه است بستریهای روزانه سه رقمی است
  • دانشگاه پزشکی قزوین: با توجه به جهش ۴برابر مبتلایان به کرونا، شاهد افزایش بیشتر نرخ بستریهای کرونایی خواهیم بود
  • دانشگاه پزشکی شیراز: در ۲۴ساعت گذشته ۱۳۱بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند. هم‌اکنون ۱۰۴۴نفربستری و ۱۴۴نفر در ICUهستند
  • دانشگاه پزشکی یزد: هم‌اکنون ۹۸بیمار در ICU و ۳۴۱بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند
  • در کاشان ویروس کرونا جولان می‌دهد و وضعیت هم‌چنان نارنجی است. افزایش بیماران جدید بسیار نگران‌کننده است

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز پنجشنبه ۱۱آذر۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۸۴هزار نفر بیشتر است. ، در آذربایجان غربی به ۱۸۱۸۸نفر، در البرز به ۱۴۲۰۸نفر، در اصفهان به ۳۳۲۱۰نفر، در ایلام به ۴۶۱۸نفر، در تهران به ۱۱۳۳۶۵نفر، در خوزستان به ۲۹۳۹۰نفر، در زنجان به ۴۵۸۵نفر، در فارس به ۱۸۰۷۰نفر، در قم به ۱۳۱۲۰نفر، در گلستان به ۱۰۵۷۰نفر، در مازندران به ۱۷۶۳۵نفر و در هرمزگان به ۸۰۴۰نفر رسیده است.

 

در اصفهان، مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: «برابر آمار اسمی وزارت آموزش و پرورش حدود ۱۷۰۰نفر از دانش‌آموزان استان به‌دلیل ویروس کرونا ترک‌تحصیل کردند» (ایسنا ۱۱آذر۱۴۰۰). در کاشان ویروس کرونا جولان می‌دهد و وضعیت هم‌چنان نارنجی است. افزایش بیماران جدید بسیار نگران‌کننده است (خبرگزاری نیروی قدس ۱۱آذر۱۴۰۰).

 

در آذربایجان غربی، ستاد دانشگاهی کرونا اعلام کرد: «بستری شدگان روزانه کرونا از اوایل تیرماه (پنج ماه اخیر) سه رقمی بوده و هنوز دورقمی نشده است. این آمار نشان می‌دهد که هنوز شیوع کرونا در آذربایجان غربی قابل توجه است» (ایرنا ۱۱آذر۱۴۰۰). رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «در شبانه روز گذشته ۴۰۰بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری شده و ۱۴۸نفر نیز در ICU، قرار گرفتند و ۳۳نفر نیز وصل به دستگاه ونتیلاتور هستند» (خبرگزاری نیروی قدس ۱۱آذر۱۴۰۰).

 

در فارس، دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۱۳۱بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند. هم‌اکنون در مجموع ۱۰۴۴بیمار بستری هستند که از این تعداد ۱۴۴نفر در ICU نگهداری می‌شوند» (ایسنا ۱۱آذر۱۴۰۰).

 

در یزد، سخنگوی دانشگاه پزشکی یزد گفت: «وضعیت در استان شکننده است. هم‌اکنون ۹۸بیمار به‌دلیل وخامت حالشان در ICU و ۳۴۱بیمار در بیمارستانهای استان بستری هستند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۱آذر۱۴۰۰).

 

در قزوین، معاون دانشگاه پزشکی گفت: «آمار بستریهای استان به ۲۲۶نفر رسید که با توجه به جهش ۴برابر مبتلایان به کرونا، شاهد افزایش بیشتر نرخ بستریهای کرونایی خواهیم بود» (خبرگزاری نیروی قدس ۱۱آذر۱۴۰۰).

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۱آذر ۱۴۰۰ (۲دسامبر ۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c4beb6e-2bf4-4400-a74e-ea96aee5e832"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات