728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۰هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۸۰هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است

  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی، اشنویه و پیرانشهر هم‌چنان در وضعیت قرمز قرار دارند و بیماری زایی کرونا در پیرانشهر بالا است
  • در اردبیل، میزان بروز بستری بیشتر از متوسط کشور شده و میزان مرگ از متوسط کشور پیشی گرفته و افزایش بارزی نشان می‌دهد
  • ایرنا: در ایلام، میزان بروز موارد بستری هم‌چنان در بالاترین میزان نسبت به متوسط کشور قرار دارد
  • دانشگاه پزشکی هرمزگان: وضعیت کرونا در برخی از شهرستانها از جمله حاجی‌آباد تغییر یافته و وارد موج صعودی شده است
  • دانشگاه پزشکی یزد: ۱۰۶نفر در ICU نگهداری می‌شوند. و در شبانه روز گذشته ۸۰بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز چهارشنبه ۳ آذر۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۸۰هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان غربی به ۱۷۹۸۸نفر، در اصفهان به ۳۲۹۲۵نفر، در تهران به ۱۱۲۶۴۵نفر، در خراسان جنوبی به ۴۱۶۶نفر، در خوزستان به ۲۹۲۲۵نفر، در فارس به ۱۷۸۸۵نفر، در کرمان به ۱۲۸۷۷نفر، در گیلان به ۱۶۷۲۰نفر، در همدان به ۸۹۳۸نفر و در یزد به ۷۹۰۳نفر رسیده است.

در آذربایجان غربی، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: «اشنویه و پیرانشهر هم‌چنان در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارند و بیماری زایی کرونا در پیرانشهر بالا است. در ۲۴ساعت گذشته ۱۱۶بیمار کرونایی بستری شدند. کل بستریها به ۶۹۴نفر رسیده است. از این تعداد ۱۷۸نفر در ICU هستند و ۴۴نفر فقط با استفاده از ونتیلاتور قادر به تنفس هستند» (ایرنا ۳ آذر۱۴۰۰). .

در هرمزگان، سخنگوی دانشگاه پزشکی هرمزگان گفت: «وضعیت کرونا در برخی شهرستانها از جمله حاجی آباد در روزهای اخیر وارد موج صعودی شده است. سه شهرستان بندرعباس، بستک و ابوموسی در وضعیت زرد قرار دارند که با توجه به افزایش شمار موارد مثبت در حاجی‌آباد، وضعیت این منطقه نیز احتمالاً در روزهای آینده زرد خواهد شد» (ایرنا ۳ آذر۱۴۰۰).

در اردبیل، «در هفته اخیر روند بستری ایستا و موارد فوت استان افزایش بارز نشان می‌دهد. میزان بروز بستری بیشتر از متوسط کشور شده و میزان مرگ و میر استان با صعود هفته اخیر از متوسط کشور پیشی گرفته است» (ایرنا ۲ آذر۱۴۰۰).

در یزد، سخنگوی دانشگاه پزشکی یزد با اشاره به افزایش بیماران بستری درICU گفت: «۱۰۶نفر به‌دلیل وخامت حالشان در ICU نگهداری می‌شوند. تعداد کنونی بیماران بستری ۳۷۵نفر است و در شبانه روز گذشته ۸۰بیمار مبتلا به کرونا بستری شدند» (ایسنا ۳ آذر۱۴۰۰).

در ایلام، «در این هفته میزان بروز موارد بستری هم‌چنان در بالاترین میزان نسبت به متوسط کشور قرار دارد و میزان مرگ و میر استان با معادل متوسط کشور یکی شده است» (ایرنا ۲ آذر۱۴۰۰).

در فارس، دانشگاه پزشکی شیراز اعلام کرد: «هم اکنون ۱۱۹۲بیمار مبتلا به کرونا بستری هستند که از این تعداد ۱۶۴نفر در ICU نگهداری می‌شوند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۳ آذر۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳ آذر۱۴۰۰ (۲۴نوامبر ۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2dc06dad-36d3-4210-b01e-f7b59ef9fa15"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات