728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۰هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۷۰هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است

  • دانشگاه پزشکی ایران: از یک ماه قبل حدس می‌زدیم از اواخر مهر تا اوایل آبان افزایش مواردی داریم که همین اتفاق افتاد.
  • به‌رغم هشدار کارشناسان در مورد پیک ششم، مدارس به دستور وزارت آموزش و پرورش از شنبه ۱۵آبان شروع به کار می‌کند.
  • فرماندار بویراحمد: از ابتدای فروردین۱۰۹۱ دانش‌آموز در این شهرستان به کرونا مبتلا شده که ۲۴۲نفر از اول مهر بوده است.
  • دانشگاه پزشکی آذربایجان غربی: در ۲۴ساعت گذشته ۸۴۶نفر مبتلا به کرونا شدند. ۱۰۲۹نفر بستری و ۲۲۵نفر در ICU هستند.
  • دانشگاه پزشکی یزد: آمار مبتلایان به کرونا شبانه روز گذشته افزایش نشان می‌دهد. ۳۶۳مبتلای قطعی شناسایی شده‌اند.

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز جمعه ۱۴آبان۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۷۰هزار و ۸۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان شرقی به ۱۶۳۲۸نفر، در اصفهان به ۳۲۱۱۰نفر، در تهران به ۱۱۰۴۰۵نفر، در خراسان جنوبی به ۴۰۶۶نفر، در خراسان رضوی به ۳۸۴۸۵نفر، در خراسان شمالی به ۵۹۹۳نفر، در سمنان به ۶۲۷۰نفر، در فارس به ۱۷۳۰۵نفر، در کرمان به ۱۲۵۳۲نفر، در کرمانشاه به ۸۷۰۴نفر، در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۴۷۴نفر، در لرستان به ۱۵۶۲۰نفر، در مرکزی به ۸۵۹۳نفر و در یزد به ۷۷۲۸نفر رسیده است.

عشرتی، عضو هیأت علمی دانشگاه پزشکی ایران گفت: «از یک ماه قبل حدس می‌زدیم که افزایش مواردی از اواخر مهر تا اوایل آبان داریم که همین اتفاق هم افتاد. وضعیت تهران هم برای ما تصویری کلی از کشور است؛ وقتی روند کشوری بالا برود، تهران هم به همان سرعت روند افزایشی به خود می‌گیرد» (ایسنا ۱۴آبان۱۴۰۰).

وزارت آموزش و پرورش رژیم امروز اعلام کرد: دانش‌آموزان پایه دهم، یازدهم و دوازدهم از ۱۵آبان و پایه‌های هفتم، هشتم و نهم و دوره ابتدایی نیز از ابتدای آذر به مدرسه خواهند رفت (تسنیم، ۱۴آبان۱۴۰۰). بندپی، عضو کمیسیون بهداشت مجلس ارتجاع دو هفته پیش با اعتراف به غیراستاندارد بودن واکسیناسیون کرونا در ایران، بازگشایی مدارس را اقدامی «انتحاری» خوانده بود.

در آذربایجان غربی، رئیس دانشگاه پزشکی با اشاره به افزایش بیماران مبتلا به کرونا گفت: «در شبانه روز گذشته ۸۴۶نفر مبتلا به بیماری کرونا شدند. هم‌اکنون ۱۰۲۹نفر بستری و ۲۲۵نفر در ICU و ۴۵نفر نیز وصل به ونتیلاتور شدند» (خبرگزاری نیروی قدس ۱۴آبان۱۴۰۰).

در کهگیلویه و بویراحمد، فرماندار بویراحمد گفت: «از ابتدای فروردین‌ماه امسال تاکنون ۱۰۹۱دانش‌آموز در این شهرستان به کرونا مبتلا شده‌اند که ابتلای ۲۴۲نفر آنان از اول مهرماه بوده است» (ایرنا ۱۴آبان۱۴۰۰).

در یزد، سخنگوی دانشگاه پزشکی گفت: «آمار بیماران مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته افزایش نشان می‌دهد. در شبانه روز گذشته، ۳۶۳بیمار مبتلای قطعی به کرونا در استان شناسایی شده‌اند. در حال حاضر ۴۴۹بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری، که از این تعداد، ۸۳نفر در ICU بستری هستند» (خبرگزاری حکومتی مهر ۱۴آبان۱۴۰۰).

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۴ آبان۱۴۰۰ (۵نوامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d7f5d19-83ac-4fe2-b8aa-8cac03f7bef3"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات