728 x 90

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۳۸هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است

شورای ملی مقاومت ایران
شورای ملی مقاومت ایران

شورای ملی مقاومت ایران -سربرگ

آمار قربانیان کرونا در سراسر کشور از ۴۳۸هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است

 

  • دانشگاه پزشکی آذربایجان شرقی: روزانه ۲۲ تا ۲۳نفر بر اثرکرونا فوت می‌کنند. برای جلوگیری از پیک ششم باید ۸۰درصد واکسینه شوند
  • در آذربایجان غربی در۲۴ساعت گذشته ۳۱۴بیمار کرونایی بستری شدند و ۲۸نفر جان باختند
  • دانشگاه پزشکی قزوین: در ۲۴ساعت اخیر ۴۷۶بیمار کرونایی شناسایی شد که ۱۳۹نفر یعنی ۴۲درصد بیشتر از روز قبل است
  • دانشگاه پزشکی گیــلان: هنوز واکسیناسیون همگانی به ۷۰درصد نرسیده و موارد بالای ابتلای جدید نشان‌دهنده فعال بودن زنجیره انتقال ویروس است
  • دانشگاه پزشکی اراک: شهرهای قرمز افزایش یافت. ساوه هم‌چنان در وضعیت قرمز و شهرستان محلات که از وضعیت قرمز به نارنجی بهبود یافته بود با گذشته چند روز بار دیگر به وضعیت قرمز بازگشت

 

سازمان مجاهدین خلق ایران بعدازظهر امروز شنبه ۳مهر۱۴۰۰ اعلام کرد. آمار جانگداز جان‌باختگان کرونا در ۵۴۷شهر از ۴۳۸هزار و ۶۰۰نفر بیشتر است. در آذربایجان شرقی به ۱۵۵۰۳نفر، در آذربایجان غربی به ۱۵۵۹۸نفر، در البرز به ۱۲۸۴۳نفر، در اصفهان به ۲۹۱۸۰نفر، در ایلام به ۴۱۷۸نفر، در تهران به ۱۰۲۹۰۶نفر، در خراسان رضوی به ۳۵۹۲۵نفر، در خوزستان به ۲۶۸۶۶نفر، در سیستان و بلوچستان به ۱۲۵۰۰نفر، در فارس به ۱۵۷۱۴نفر، در قم به ۱۲۰۵۵نفر، در کردستان به ۶۹۰۲نفر، در کرمان به ۱۱۶۳۲نفر، در کرمانشاه به ۷۷۹۴نفر، در کهگیلویه و بویراحمد به ۳۱۷۹نفر، در گلستان به ۹۹۴۰نفر، در گیلان به ۱۵۳۱۵نفر، در لرستان به ۱۴۷۶۰نفر، در مرکزی به ۸۰۱۸نفر و در همدان به ۸۲۶۸نفر رسیده است.

 

رئیسی جلاد ۶۷ امروز در ادامه دروغپردازیهای روحانی گفت: چند روز آینده ۷۰درصد جامعه واکسینه می‌شوند. این ادعا در حالی است که روز گذشته دانشگاه پزشکی اهواز از واکسیناسیون ۲۷درصد خبر داد و روزنامه حکومتی جهان صنعت نوشت واکسیناسیون کامل بین ۷ تا ۱۰ماه طول می‌کشد و این باعث می‌شود نتوانیم از وضعیت پاندمی خارج شویم

 

در آذربایجان شرقی، معاون دانشگاه پزشکی گفت: «روزانه نتیجه کمتر از ۷۰۰ آزمایش کرونا در استان مثبت می‌شود و ۲۲ تا ۲۳نفر نیز بر اثر ابتلا به کرونا فوت می‌کنند. برای جلوگیری از بروز پیک ششم کرونا باید رقم واکسیناسیون به ۸۰درصد افزایش یابد» (خبرگزاری سپاه پاسداران ۳ مهر۱۴۰۰).

 

در آذربایجان غربی، «با بستری ۳۱۴بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، تعداد بیماران بستری شده به ۲۰۳۵نفر رسید که از این تعداد ۳۰۴نفر در ICU و ۷۳نفر نیز فقط با استفاده از ونتیلاتور تنفس می‌کنند و تعداد ۲۸نفر نیز در ۲۴ساعت گذشته جان باختند» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۳ مهر۱۴۰۰).

 

در قزوین، رئیس دانشگاه پزشکی گفت: در ۲۴ساعت اخیر ۴۷۶بیمار کرونایی جدید در آزمایشگاههای منتخب کووید-۱۹ شناسایی شد که ۱۳۹نفر یعنی ۴۲درصد بیشتر از روز قبل است (خبرگزاری نیروی قدس ۳ مهر۱۴۰۰).

 

در مرکزی، رئیس دانشگاه پزشکی اراک با اشاره به افزایش شهرهای قرمز در استان مرکزی گفت: «شهرستان ساوه هم‌چنان در وضعیت قرمز و متأسفانه وضعیت کرونایی شهرستان محلات که از وضعیت قرمز به نارنجی بهبود یافته بود با گذشته چند روز بار دیگر به وضعیت قرمز بازگشت» (خبرگزاری نیروی قدس ۳ مهر۱۴۰۰).

 

در گیلان، معاون دانشگاه پزشکی گفت: «از آنجا که پوشــش واکسیناسیون همگانی هنوز به ۷۰درصد جمعیت نرسیده در صورت هر گونه سهل‌انگاری دچار خیز جدید بیماری خواهیم شد موارد بالای ابتلای جدید نشان‌دهنده فعال بودن زنجیره انتقال ویروس است و به همین دلیل امکان اوج گرفتن موج ششم منتفی نیست» (روزنامه همدلی رژیم ۳ مهر۱۴۰۰).

 

درقم، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «در ۲۴ساعت گذشته ۱۹نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در این استان جان خود را از دست دادند. ۵۹۸بیمار مبتلا به ویروس کرونا در این استان بستری هستند که ۱۹۱نفرشان بدحال می‌باشند» (ایرنا ۳مهر ۱۴۰۰).

 

در کرمانشاه، دانشگاه پزشکی اعلام کرد: «هم اکنون ۱۲۳۷بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستانهای استان بستری هستند که ۲۱۹نفر از این تعداد در ICU بستری می‌باشند» (خبرگزاری صدا و سیما رژیم ۳ مهر۱۴۰۰).

 

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۳مهر۱۴۰۰ (۲۵سپتامبر۲۰۲۱)

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75010226-a598-49d6-955c-b0e5b68c5de2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات