728 x 90

آلبانی؛ آمار مبتلایان به کرونا ۷۵۰نفر و جان‌باختگان به ۳۰نفر رسید

کرونا در آلبانی
کرونا در آلبانی

به گزارش خبرگزاری رسمی – آتا روز ۹اردیبهشت وزارت بهداشت آلبانی اعلام کرد آمار کل مبتلایان کرونا به ۷۵۰نفر رسیده است. در ۲۴ساعت گذشته دو نفر از بیماران درگذشتند و تعداد جان‌ باختگان در آلبانی به ۳۰نفر رسید.

 

بالکان وب روز ۸اردیبهشت نوشت: ادی راما نخست‌وزیر آلبانی اعلام کرد اتوبوس‌ها و ون ها برای حمل‌ و نقل بازگردانده می‌شوند. هم‌چنین اجازه بیرون آمدن برای دریافت خدمات خصوصی و عمومی در محدوده زمان رسمی یعنی ساعت ۵ صبح تا ۱۷و۳۰دقیقه عصر داده می‌شود.

با این‌حال او نسبت به سوءاستفاده از این تسهیلات هشدار داد و گفت کسانی که از ضوابط تخطی کنند کسب و کارشان تعطیل می‌شود.

 

خبرگزاری رسمی آلبانی روز ۹اردیبهشت گفت: نخست‌وزیر آلبانی در یک مصاحبه تلویزیونی تصریح کرد آرایشگاهها،‌ بارها و دندانپزشکی‌ها آخرین محلهایی هستند که اجازه شروع کار خواهند داشت چرا که این امور دارای بالاترین خطر شیوع ویروس کرونا می‌باشند. وی افزود ما باید بگونه‌یی زندگی کنیم که گویا فردی مبتلا به ویروس کرونا در میان خود داریم تا بدینوسیله دیگران را از ابتلا به آن حفاظت کرده و آلبانی و سیستم بهداشت آنرا حفظ کنیم.

‌آلبانین دیلی نیوز روز ۸اردیبهشت نوشت: پلیس آلبانی اعلام کرد ۲۲۰۰ متخلف مقررات ویروس کرونا را جریمه کرده است. ۲هزار نفر به‌دلیل خروج بدون مجوز از خانه‌هایشان جریمه شدند و ۲۰۰راننده متخلف نیز گواهینامه‌شان به مدت ۳سال لغو شده است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b899d562-1ce7-410f-8b9b-d7f17a970051"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات