728 x 90

آسوشیتدپرس: یک حمله سایبری مشکوک اکثر پمپ‌بنزینها را در سراسر ایران فلج کرد

خودروها در نوبت بنزین
خودروها در نوبت بنزین

آسوشیتدپرس در گزارشی از حمله سایبری به جایگاههای سوخت در شهرهای ایران نوشت: تلویزیون دولتی گزارش داد که نزدیک به ۷۰درصد از پمپ بنزینهای ایران روز دوشنبه در پی خرابکاری احتمالی (اشاره به حملات سایبری) از خدمات‌دهی خارج شدند.

در این گزارش آمده است که یک مشکل نرم افزاری باعث بی‌نظمی در پمپ‌بنزینها شده است. رژیم از مردم خواست به ایستگاههایی که هنوز فعال هستند هجمه نکنند.

رسانه‌های اسرائیلی، از جمله تایمز اسرائیل، این مشکل را حمله یک گروه هکری به نام «گنجشک درنده» می‌دانند...

در سال‌های اخیر، ایران شاهد یک سری حملات سایبری به ایستگاههای سوخت، سیستم راه‌آهن و صنایع خود بوده است. دوربینهای مداربسته در ساختمانهای دولتی از جمله زندانها نیز در گذشته هک شده‌اند...

 

روز ۲۷آذر گروه هکری گنجشک درنده وابسته به اسراییل اعلام کرد در مقابل تحریکات شرورانه رژیم در منطقه، سیستم سوخت رسانی رژیم را در سراسر ایران مختل کرده است (اورشلیم پست ۲۷آذر ۱۴۰۲).

صبح روز دوشنبه خبرگزاری رسمی رژیم (ایرنا) گزارش داد، به‌دنبال اختلال نرم‌افزاری در سامانه هوشمند سوخت، فعالیت جایگاههای سوخت در سراسر کشور از صبح دوشنبه با مشکل مواجه شد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a0747869-2740-4c98-8336-3e920d9df5fc"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات