728 x 90

آذربایجان غربی - هلاکت دو تن از پاسداران مرزی سلماس در درگیری مسلحانه

پاسگاه رژیم در مرز سلماس
پاسگاه رژیم در مرز سلماس

دو تن دیگر از پاسداران مرزی رژیم آخوندی در درگیری مسلحانه در سلماس به هلاکت رسیدند.

خبرگزاری حکومتی دفاع‌پرس از ارومیه روز شنبه ۸مرداد، از هلاکت دو مرزبان رژیم در آذربایجان غربی خبر داد و نوشت: «دو سرباز هنگ مرزی شهرستان سلماس حین گشت‌زنی و کنترل مرزهای این شهرستان به‌شهادت رسیدند.

روز گذشته دو تن از سربازان هنگ مرزی سلماس به نام‌های «نیما حاجی پور» اهل روستای گنگچین ارومیه و «امیر آقاوردی زاده» اهل نقده حین گشت‌زنی و پایش و رصد نوار مرزی به‌شهادت رسیدند.

سرکرده مرزبانی استان گفته است جزئیات خبر به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 

در تاریخ ۲۹تیرماه دو تن از پاسداران مرزی رژیم به‌نامهای ستوان دوم "مهدی محمدی نسب" و استوار دوم "علی فاضلی شادٰ" در هنگ‌های مرزی پاوه و بانه در در درگیری مسلحانه به‌هلاکت رسیده بودند.

سایت حکومتی به نقل از سرهنگ رضا شیراوژن معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا نوشت: شب گذشته مرزبانان نظام... حین پایش نوار مرز با افراد مسلح تروریست که قصد داشتند از دو نقطه مرزی در هنگ‌های پاوه و بانه وارد کشور شوند مواجه، که با آتش سنگین و مقابله مقتدرانه مرزبانان مانع از نفوذ تروریستها به داخل کشور شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی مرزبانی فراجا گفت: در این عملیاتها دو نفر از مرزبانی به نام‌های ستوان دوم "مهدی محمدی نسب" و استوار دوم "علی فاضلی شاد" به فیض شهادت نائل آمدند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/73cf2004-ebbc-4e46-8c84-1ac5f79b024c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات