728 x 90

آخوند موسوی لارگانی در مجلس ارتجاع: تحمل مردم زیر بار تورم فزاینده تمام شده است

آخوند موسوی لارگانی
آخوند موسوی لارگانی

آخوند موسوی لارگانی عضو مجلس ارتجاع امروز سه‌شنبه ۳۱خرداد در وحشت از لبریز شدن صبر مردم و خطر قیام گفت: مسأله بعدی به ارگان اقتصادی کشور و برنامه اقتصادی دولت برمی گردد. تحمل مردم زیر بار تورم فزاینده، تمام شده است حتی اگر هم بخواهند دیگر نمی‌توانند تحمل کنند.

صدای مستاجران زیر بار سنگین افزایش اجاره‌بها بلند است. شان و منزلت بازنشستگان بالاتر از آن است که با تصمیمات نسنجیده یک وزیر ناپخته، آنانرا راهی کف خیابان کنیم.

مطالبات به‌حق معلمان، کاهش قدرت خرید مردم، یکه‌تازی باندها و... دست به دست هم داده و اقتصاد کشور را در شرایط خطیری قرار داده است.

بدون تعارف از بخش مسکن سؤال کنید چه معنایی می‌دهد که بانک مالک واحدهای مسکونی باشد؟ چرا در این خصوص اقدام مؤثری انجام نمی‌شود؟ منافع چه کسانی در کار است؟ سرچشمه فساد اینجاست آنرا بخشکانید.

این روزها شاهد تجمعات اعتراضی از جانب اصناف هستیم که در شرایط رکود تورمی با افزایش مالیات روبه‌رو شده‌اند. نگذارید بنا به دست بدخواهان بیفتد. اصناف و بازاریان قلب تجارت و اقتصاد کشور هستند خدای ناکرده اگر از کار بیفتند تمام چرخه اقتصاد کشور فلج می‌شود...

وی خطاب به رئیسی جلاد گفت: این روزها فضای مجازی که در اختیار بدخواهان است مملو از تحریک و ایجاد آشوب در کشور است

هر مقامی نالایق و ناتوان است بدون درنگ برکنارش کنید. برخی اعضای تیم اقتصادی شما از تجربه، توان و تخصص کافی برخوردار نیستند.

دوباره هشدار می‌دهم وزارت صمت به‌لحاظ [ظلم و این اتهام]، دوقلوی وزارت رفاه است. اگر می‌خواهید اوضاع (در این رابطه) مهار شود وزارت صمت را دریابید و نگذارید کار به استیضاح بکشد... .

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8b1b72d8-3ff7-4f56-8617-93e24e41f5d6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات