728 x 90

آخوند مصلحی: فتنه دشمن در سال ۹۷یا ۹۸قطعی است و محور آن ولی‌فقیه است

قیام دیماه در ایران
قیام دیماه در ایران

آخوند مصلحی وزیر پیشین اطلاعات بدنام در مراسمی به‌مناسبت سالمرگ خمینی در مشهد نگرانی حکومت آخوندی را از قیام مردم ایران و موقعیت متزلزل خامنه‌ای ابراز کرد.

وی گفت:‌ «ما با فتنه‌های بزرگ مواجه هستیم. طراحی دشمن، فتنه جدیدی است. ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در این مسائل مأموریت بزرگی پیش رو دارند. اگر فتنه ۸۸را پشت سر گذاشتید باید خود را برای فتنه‌های بزرگ‌تر آماده کند.»

 

مصلحی که مشاور خامنه‌ای در سپاه پاسداران است گفت: «حوادث سال ۱۳۸۸ تمام نشده و دشمن با رفع اشکالات خود به‌دنبال طراحی فتنه‌ای جدید است که محور آنها اصل نظام و ولایت فقیه است».

 

هدف فتنه جدید اصل نظام یعنی ولایت فقیه است

آخوند مصلحی در ادامه نگرانیهای خود گفت: «در فتنه جدیدی که طراحی کردند، اصل و محور نظام یعنی ولایت‌فقیه را هدف قرار می‌دهند. در جامعه نیز این وضعیت دیده می‌شود که حرکتی در حال شکل‌گیری و فضایی در فضای عمومی ایجاد شده است. بسیاری از حرکتهایی که انجام می‌شود برای ردگم‌کنی است تا فضایی ایجاد شود که مردم سراغ مسئولان نروند و مستقیم اعتراضات خود را به سمت ولی‌فقیه ببرند».

مشاور خامنه‌ای در سپاه پاسداران افزود: در سال ۹۷یا ۹۸قطعاً دشمن فتنه‌ای را طراحی می‌کند و محور آن نیز ولی‌فقیه است. فردی که مسئول است و قول داده باید پاسخگو باشد و نباید نظام را هدف قرار داد. باید خودمان را برای مقابله با این حرکتها آماده کنیم.

 

زیرسؤال رفتن تهدیدهای توخالی خامنه‌ای

آخوند ماندگاری سخنران نمایش جمعه تهران روز ۱۱خرداد۹۷تناقض بافیهای خامنه‌ای را ناشی از همراهی نکردن خواص عنوان کرد و گفت:‌

«یکنفر من تو حرم امام رضا صحبت داشتم این رو حتماً باید با شما مردم بگم یکنفر بلند شد وسط جمعیت گفت حاج آقا مگر حضرت آقا نفرمودند اگر آمریکا برجام را پاره کند ما آتش می‌زنیم، گفتم چرا، گفت پس چرا آتش نزدی؟ گفتم... امروز اگر رهبر ما بخواهد برجام را آتش بزند باید خواص جامعه پا به پای رهبر بیایند.

امروز بعضی از مسئولان متأسفانه می‌آیند صحبت از بن‌بست سیاسی و بن‌بست اقتصادی و بن‌بست فرهنگی می‌کنند تو مملکت. چرا مردم رو ناامید می‌کنید؟ اسلام عیبی ندارد ولایت عیبی ندارد نظام اسلامی عیبی ندارد اون چه عیب هست از مسلمانی بعضی از ماها و بعضی از مسئولانه هیچ تعارفی هم نداریم.»

 

ملت از خامنه‌ای حسابرسی می‌کنند؟

آخوند علم الهدی، امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد ۱۱خرداد۹۷ضمن ابراز وحشت از اعتصاب سراسری کامیون‌داران و رانندگان زحمتکش میهنمان گفت چرا سراغ ولایت فقیه می‌روید؟ چرا در مقابل نظام ایستاده‌اید.

وی گفت:‌ «الان بیایند به‌عنوان دستیاری آمریکا که ما رو در مخاطره قرار داده اینها دست به اعتصاب بزنند و اینها اعتصاب کنند این درست واقعاً این معنای اقتصاد مقاومتی است؟ که ما لاستیک نداریم خرج مون چنین ما کرایه، برادران عزیز بیایید خودتون مشکلات تون رو حل کنید.

ما از این عزیزان مسئولان عزیز می‌خواهیم آقا کاری نکنید مردم کارد به استخوانشون برسه و کاری نکنید که... مردم جان داده در این راه انقلاب اینها بیایند مقابل نظام و ایستادند اعتصاب کنند این کار رو نکنید...

اگر شما بخواهید از نظام آرمانهای خودتون رو مطالبه کنید نظام رو تضعیف کنید با نظام در بیفتید به اسم مطالبه آرمان، یکی بر سر شاخ و بن می‌برید هست که رو شاخه نشستید داری شاخه رو می‌برید؛ خب این نظام باید بیاد آرمان شما رو محقق کنه. مطالبه آرمان از کسانی‌ست که مسئولند اگر بنا شد بنده به‌عنوان یک مسئول در تحقق آرمان شما دارم تخلف می‌کنم بیائید از من مطالبه کنید چرا از نظام مطالبه می‌کنید؟

چرا به سراغ ستون خیمه نظام مقام ولایت میرید؟ از من مسئول بیائید مطالبه کنید»

 

مطالب مرتبط

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e38eda71-57b6-4184-a4ed-f4e6673d06a1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات