728 x 90

رهنمودهای آخوند مروجی طبسی به داعش و تأکید وی بر پدرخواندگی خامنه‌ای

آخوند محمد محسن مروجی طبسی
آخوند محمد محسن مروجی طبسی

آخوند محمد محسن مروجی طبسی در تلویزیون موسوم به شبکه قرآن رژیم کشورهای اسلامی را به‌خاطر این‌که مانند حکومت آخوندی در جنگ‌افروزی در سوریه شرکت نمی‌کنند مورد حمله قرار داد و اتباع این کشورها را تهییج کرد تا به مراکز آمریکا و اسراییل حمله کنند.

آخوند مروجی طبسی ۳۰مهر ۱۴۰۰

چرا ما نباید یک ارتش مشترک اسلامی داشته باشیم؟ چرا باید بار سنگینی جریان مدافعان حرم در سوریه و در عراق به دوش حاج قاسم سلیمانی باید بیفتد فقط؟ چرا کشورهای اسلامی دیگر نیرو اعزام نکردند؟ چرا نرفتند به کمک تازه از آن طرف آمدند بیانیه دادند در محکوم کردن ای کاش فقط بیانیه می‌دادند عملاً نیروهای خودشان را به سمت داعش بردند خوب این سؤال هست از اینها که شما به چه مجوزی آمدند یک کشور اسلامی را آمدند مورد تهاجم قرار دادند بعد باید مثلاً کشور کمونیستی بیاید کمک ما؟ کشورهای اسلامی نباید خجالت بکشه؟ روسیه باید بیاید اما کشور اسلامی نباید بیاید کمک بکند به بچه‌های ما و بعدش هم دیدیم مظلومانه حاج قاسم را به‌شهادت رساندند آقا شما نمی‌بینید این جنایتها را تو به چه مجوزی داری می‌آیی در ایام وحدت وحدت و غیروحدت هم ندارد خون و مال جان مسلمان و غیرمسلمان حتی محترم هست! تو به چه مجوزی می‌آی این کار را انجام می‌دهی عیب ندارد خیلی دلت می‌خواهد شهید بشوی به خودت مواد منفجره ببند برو سفارت آمریکا و اسراییل را منفجر کن برو داخل اسراییل خیلی دلت می‌خواهد شهید بشوی بروی بهشت کسی جلوی تو را نگرفته این همه مراکز آمریکا و اسراییل و بریتانیا هست برو آنجا را قشنگ قربت الی الله ما هم برایت دعا می‌کنیم این کار را انجام بده.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/87fa47ad-4edf-4d74-9386-437faf6fb94e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات