728 x 90

آخوند فرزانه: اگر به مردم بی‌توجهی شود، پوستمان را می‌کنند گوشتمان را می‌خورند استخوانمان را خورد می‌کنند

اعتراضات گسترده در ایران
اعتراضات گسترده در ایران

آخوند محمد باقر فرزانه در نمایش جمعه مشهد در روز ۲۹ آذر ۹۸ اعتراف کرد: اگر خدای نخواسته دولت به‌معنای هر سه قوه، مجلس قوه مجریه و قوه مقننه اگر اینها به مردم بی‌توجهی یا کم توجهی کنند معلوم می‌شود چه خواهد شد بر می‌گردیم نه به آنجایی که بودیم آنجا که جای عجیبی خیلی نبود برمی‌گردیم به جایی که خدا می‌داند چه خواهد شد...پوستمان را می‌کنند گوشتمان را می‌خورند استخوانمان را خورد می‌کنند.

وی افزود: خشم مردم پنهان است، مردم گرده دارند یک ملت گرده دارد ظرفیت تحمل اش بالاست اما خدای نخواسته اگر منفجر شد هیچی نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد؛ خشم امروز دشمن خشم شاه و پدر لعنتی‌اش نیست خشم دیگریست ناراحتی دیگری است خوب اگر خدای نخواسته به مردم بی‌توجهی شود معلوم است معلوم است که چه می‌شود.

این آخوند حکومتی در وحشت از اعتراضات آبانماه، اضافه کرد: یکی از چیزهایی که اگر مسئولان از آن غفلت کنند دقت کنید اگر مسئولان از آن غفلت کنند به آن بی‌توجه کنند یا به آن کم توجهی بکنند خطرناک است کم توجهی و بی‌توجهی به مردم است این خطرناک است خطرش هم گوشه و کنار گاهی خودش را نشان می‌دهد اگر بی‌توجهی و کم توجهی باشد من نمی‌خواهم بگویم خطرناک است به چه دلیل چون خودتان می‌دانید روشن است برای‌تان نزدیک‌ترین حادثه همین حادثه آبان بود.

وی گفت: دیدید این چند روز که فرصت پیدا کردند یکی دو روز چند ساعت چه کار کردند چه وحشی‌گری کردند اگر می‌توانستند ایران را کلاً خاکستر می‌کردن.

آخوند فرزانه که خطر را بیخ گوش خود و خامنه‌ای احساس کرده، اضافه کرد: یک چیز دیگر را من در نظر گرفته بودم که مربوط به داخل است و خطرناک است خطر است خطر است که خدایی نخواسته مردم از نظام جدا بشوند الله اکبر این دومی نخواهد شد یا مردم خدایی نخواسته به رهبری پشت کنند اگر مردم به رهبری پشت کردند امام المتقین هم که باشد نمی‌تواند کاری بکند که دیدید.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cbc4b8dc-0f2a-43e6-889b-c3cc539634ab"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات