728 x 90

آخوند علم‌الهدی: هدف ما این نیست که به‌مملکتی برسیم که نانش، آبش و اقتصادش درست باشد!

آخوند علم‌الهدی، نماینده خامنه‌ای در مشهد و پدرزن رئیسی جلاد
آخوند علم‌الهدی، نماینده خامنه‌ای در مشهد و پدرزن رئیسی جلاد

آخوند علم‌الهدی، نماینده خامنه‌ای در مشهد و پدرزن رئیسی جلاد اذعان کرد که رژیم آخوندی دغدغهٔ وضعیت بحرانی معیشت مردم را ندارد.

علم‌الهدی برای توجیه وضعیت فلاکت‌بار مردم در ایران آخوندزده گفت: «هدف ما از انقلاب چه بود؟ آیا هدف این بود که فقط به مملکتی برسیم که نانش، آبش و اقتصادش درست باشد و یک جریان متدین و دین‌مدار در این کشور حاکم شود؟».

علم‌الهدی با وقاحت افزود: «مردم دنیا نمونهٔ این زندگی (مردم ایران) را ببینند تا آماده شوند برای پذیرش حکومت جهانی» نظام!

این ادعاها در شرایطی است که بیداد تورم و فقر در ایران، بیش از ۸۰درصد مردم را زیر خط فقر آخوندساخته برده و جامعه را به‌اکثریتی به‌شدت فقیر و اقلیتی به‌شدت ثروتمند شامل سران و کارگزاران تقسیم کرده است.

روزنامه حکومتی اطلاعات به‌تازگی به همین فاصله عظیم طبقاتی میان عموم مردم ایران با کارگزاران غارتگر رژیم اعتراف کرد.

اطلاعات ۱۷خرداد نوشت: «چرا ایرانی نباید ارزان و با کیفیت زندگی کند و اعلی بخورد و بپوشد و سوار شود و تفریح و شادی کند و لذت ببرد؟ چرا اینها مخصوص عده‌یی خاص است و برای آنها همیشه همه‌چیز هست و برای مردم عادی همواره شرایط حساس کنونی است و باید تا آینده‌ای نامشخص فقط تحمل کنند؟».

شدت فقر و نداری در ایران به‌حدیست که رسانه‌های حکومتی هم به‌پدیده‌های عجیب و دردآوری مانند نوزادفروشی اعتراف می‌کنند.

از جمله کانال حکومتی تلگرامی چندثانیه از «خرید و فروش نوزاد؛ از هیچی تا ۳۵۰میلیون تومان» خبر داد.

این رسانه حکومتی که از مافیای رژیم با عنوان «دلال» نام می‌برد، نوشت: «گروه اجتماعی تبیان با پیگیری و جستجو با چند دلال نوزاد صحبت کرد و اطلاعات عجیبی به دست آورد. دلال‌ها تیم جستجو دارند و معمولاً در تمام شهرهای ایران پراکنده هستند. هزینه‌ها نسبت به خواسته گیرنده بین ۱۰۰ تا ۳۵۰میلیون تغییر می‌کند».

چند ثانیه حتی به‌مردمی اشاره می‌کند که به‌خاطر فقر و نداری زیر حاکمیت آخوندی، توان نگهداری نوزاد را ندارند و می‌نویسد: برخی حتی «برای خلاص شدن از نوزاد، آن را بدون هیچ هزینه‌ای واگذار می‌کنند».

این رسانه رژیم می‌افزاید: «دلال‌ها در برخی از مراکز ناباروری حضور دارند و با هماهنگی دکتر و بدون اطلاع بیمارستان این خرید و فروش را انجام می‌دهند».

در چنین شرایطی پدرزن رئیسی جلاد اذعان می‌کند که رژیم آخوندی برایش آب و نان و معیشت مردم، کمترین اهمیتی ندارد.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/71825937-20fc-4709-9740-7d8acf9a453a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات