728 x 90

آخوند علم الهدی: به این نتیجه رسیدید باید فیلتر کنید آنوقت این رو به گردن رهبری می خواهید بیندازید

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی

آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه مشهد سیاست‌های اقتصای آخوند روحانی را زیر ضرب برد و گفت: بابا این قراردادهایی که شما با کشورهای دیگر می‌بندید به‌عنوان رابطه اقتصادی و هر چی از ارتباط اقتصادی یک طرفه کالای آنها می‌آید اینجا و اینجا بازار آنها  می‌شود خوب این خلاف دستور رهبری است.

دو سه شب پیش تو اخبار گفتن که آقا مسأله قطعه سازی قطعات یدکی اتومبیل که به‌وسیله کارگر ایرانی ساخته  می‌شود بقیه هم رفتن قرارداد بستن با یک دستگاه قطعه‌سازی خارج کشور آقای متصدی در خود اخبار آمده می‌گفت بابا اگر این قرار داد بخواهد اجرا بشود قدم اولش 550کارگر آنهم کارگر فن‌آور در این کشور بیکار  می شوند آخه این حمایت از کالای داخلی فقط باید مردم بخرند که بلوز خارجی نخرند، پارچه خارجی نخرند یا شما مسئولان نظام هم باید گوش بدهید این حرف رو چرا رفتی با بیرون قرار داد میبندید

وی افزود:‌ بر خلاف فرمان رهبر عمل می‌کنند بعد به نتیجه نمی‌رسند، به شکست مبتلا میش می‌شوید، شکست  را فرافکنی می‌کنند گوشه کنار زمزمه می‌کنند به گردن رهبر بیندازند، بابا مشکلات اقتصادی مال کیه!

مشکلات را رهبر ایجاد کرد! رهبر که 4ساله میگه اقتصاد مقاومتی و شما عمل نمی‌کنید اقتصاد مقاومتی عمل کردید و دچار مشکل شدید یا ترک کردید دچار مشکل شدید اگر ترک کردید دچار مشکل شدید که این مشکلات اقتصادی به رهبری کاری ندارد چرا به گردن رهبری می‌اندازید هر قدمی می‌خواهند بردارند اضطرار پیدا می‌کنند و خودشون نمی‌توانند خلاف حرفهای قبلی‌شون هست خلاف مطالب قبلی‌شون است این را گردن رهبری بیندازند.

 

آخوند علم‌الهدی طرح فیلترینگ از طرف آخوند روحانی را مورد حمله قرار  و گفت:‌

خوب از 4سال پیش تو همین مکان مقدس در همین تریبون بنده مسأله فیلتر شبکه‌های خارجی را مطرح  کردم در مقابل شما این‌قدر حمله کردید، اهانت کردید، فحش دادید بد و بیراه گفتید، خوب آخرش خودتون بعد از  4سال به این نتیجه رسیدید همه مفاسد این مملکت و همه ناامنیهای این کشور و همه اشکالات اقتصادی و تمام مفاسد فرهنگی و اخلاقی به‌خاطر این شبکه اجتماعی خارجی است.

حالا به این نتیجه رسیدید باید فیلتر کنید آنوقت این را به گردن رهبری می‌خواهید بیندازید که رهبر گفته فیلتر کنید خودتون به این نتیجه رسیدید، خوب خیلی ممنون، خیلی متشکر بعد از 4سال هم به این نتیجه برسید عمل کنید باز هم متشکریم ما اما بیخودی یک چیزی که حالا یک روزی گفتید دست ما روی دکمه فیلتر هیچ زمان نخواهد رفت حالا مجبور شدید این را به رهبری فرافکنی نکنید، اگر 4تا آدم ناآگاه، غيربصیر، بی‌توجه اینها هنوز هم سنگ شبکه‌های خارجی رو دارند به سینه می‌زنند شما به‌خاطر رضایت آنها نبایید مسأله را به گردن رهبر بیندازید این درست نیست!

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4ad90ab2-71bd-4ed6-8564-b34f0db2c6f0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات