728 x 90

آخوند روحانی: ۵ استان وضعیت قرمز، استان دیگر هم در نوبت رسیدن به نقطهٔ‌ پیک کرونا و قرمز

آخوند روحانی
آخوند روحانی

آخوند روحانی روز ۲۵خرداد به وضعیت قرمز کرونا در استانها اعتراف کرد و گفت: «در ۵استان وضعیت قرمز کرونایی داریم. به جز این ۵استان چند استان دیگر هم در نوبت رسیدن به نقطهٔ پیک کرونا هستند. استانهای دیگر هم ممکن است به‌وضعیت قرمز برسند. در تیرماه چند استان دیگر به نقطهٔ پیک کرونا می‌رسند».

آخوند روحانی برخلاف دروغ‌درمانیهای دائمی خود، به گرانی و مشکلات معیشتی مردم و به‌خصوص گرانی مسکن اعتراف کرد. اما با شیادی گناه این وضعیت را به گردن این و آن انداخت و گفت: «کوتاهی در برابر افزایش قیمت‌ها به هیچ عنوان پذیرفته نیست... برخی واسطه‌ها با آشفته کردن فضا قیمت خرید و فروش مسکن را افزایش می‌دهند».

وی در مورد تحریم‌های آمریکا و تاثیر آن بر اقتصاد رژیم گفت: «تحریم در بخش نفت تأثیر بسیار شدیدی گذاشته است. دشمنان توطئه کرده‌اند که اقتصاد ما را به زیر بکشند. ما در حال مبارزه با کرونا هستیم، با بیکاری هستیم و با استکبار! آمریکایی‌ها با تمام دستگاههایشان به مقابله با ما آمده‌اند».

آخوند روحانی در وحشت از تمدید تحریم‌های تسلیحاتی رژیم در سازمان ملل گفت: «آ‌مریکاییها به‌تازگی تحرکات زیادی دارند برای تحت تأثیر قرار دادن آژانس بین‌المللی انرژی اتمی. آمریکا می‌خواهد تحریم تسلیحاتی را در مهرماه تمدید کند. همهٔ کشورها می‌دانند اگر آمریکا چنین کاری کند، ما هم چه کاری خواهیم کرد».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3a7e3c4-5d5a-4a39-a251-9e7504a9935b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات