728 x 90

آخوند ذوالنوری: جناب روحانی، باید شما را هزار بار اعدام کنند!

آخوند مجتبی ذوالنوری
آخوند مجتبی ذوالنوری

به‌دنبال توئیت آخوند ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس رژیم خطاب به رئیس‌جمهور ارتجاع که نوشته بود: اکثریت قاطع به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمی‌شود، با منطق شما خامنه‌ای باید دستور دهد هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم راضی شود.

رسانه‌های باند روحانی با عناوینی نظیر «ادعای موهن»، «اظهارات ساختارشکنانه»، «پیام خشونت آمیز» و «توئیت تهدیدآمیز» منعکس کردند و خبرگزاری رسمی رژیم ایرنا که دست دولت روحانی است روز ۲۶مهر با عنوان «اشتباهات توئیتری نماینده عصبانی» افزود: این ادعا که خامنه‌ای می‌توانند برخلاف نص قانون اساسی، حکم اعدام صادر کنند، ارائه تصویری خلاف واقع از جایگاه او و ایجاد کننده این تصور است که او چنین رفتارها و تمایلاتی دارد... به‌نظر می‌رسد چنان‌چه مجازات مسئولان، در دستور کار قرار گیرد، نوبت بسیاری از آنها از روحانی جلوتر است.

شاید ذوالنور تا زمان نگارش و انتشار این یادداشت، باز هم مانند آن زمان که به سبب تندی علیه احمدی‌نژاد، تذکری شنید، سرزنش شده باشد.

حسام‌الدین آشنا مشاور آخوند روحانی، در واکنش به حرفهای ذوالنوری نوشت: فحاشی او را نه دانشمندتر می‌کند و نه نورانی‌تر.

آخوند محمدعلی آل‌هاشم امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در تبریز ۲۵مهر ۹۹:

ترسوها به‌خاطر این‌که دستگاه محاسباتی‌شان بر هم می‌خورد نباید از عقلانیت حرف بزنند و نباید در مسند تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری قرار بگیرند ترسوها ایشون به درستی به این نکته اشاره فرمودند که ما قوانین و مصوبات خوبی داریم در حال حاضر مهم‌تر از مصوبات خوب مجریان جهادی و مجریان کاربلد و مؤمن و حزب‌اللهی است که اینها می‌توانند کارساز باشند این سخنان ما را به نوعی به سمت توجه به گزینش کاندیداهای انقلابی و مؤمن و حزب‌اللهی برای انتخابات آینده سوق می‌دهد که ما دنبال افراد جوان حزب‌اللهی انقلابی باشیم.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/da6ca38f-bbec-47f1-ba3f-f6adad4fd6af"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات