728 x 90

آخوند حسن خمینی: هیچ تضمینی وجود ندارد که ما بمانیم و دیگران بروند

آخوند حسن خمینی
آخوند حسن خمینی

حسن خمینی نوه خمینی دجال در سخنانی در حسینیه جماران نسبت به فروپاشی رژیم هشدار داد و گفت «هیچ تضمینی وجود ندارد که ما بمانیم و دیگران بروند. اگر قواعد را رعایت نکنید، عرصه را از شما می‌گیرند.»

وی افزود:‌ «باید از روزی ترسید که جایگاهها به هم بریزد و نقش‌ها دگرگون شود.»

خاطرنشان می‌شود فائزه هاشمی دختر رفسنجانی روز پنجشنبه ۶ دی۹۷ در مصاحبه با یک رسانه حکومتی درباره وضعیت حکومت آخوندی گفت: ‌از دیدگاه من فروپاشی محتوایی اتفاق افتاده است و تنها فروپاشی ظاهری و فیزیکی اتفاق نیفتاده است و خیلی احتمال می‌دهم که این اتفاق بیافتد... با توجه به این فشار بالا و برخوردهایی که صورت می‌گیرد و وجود این نگرانی که اگر اینها بروند(زندان) بعد چه می‌شود، امکان فروپاشی فیزیکی کم است که عمدتاً از طریق ارعاب و... و وحشتهایی که ایجاد می‌کنند، پرونده‌هایی که تشکیل می‌شود، دادگاهها، محکومیتهای شدید مانند اخراج از کار، تحصیل و غیره. در حال حاضر هر قشری را که می‌بینید بالاخره یک عده از فعالان آن حوزه داخل زندان هستند.از کارگران گرفته تا معلمان، کامیون داران، فعالان حوزه زنان و محیط‌زیست، دانشجویان،... و فعالان اقتصادی و آدمهای مختلفی که یا داخل زندان هستند و یا حکم دارند که باید به زندان بروند. ولی از لحاظ محتوایی این فروپاشی اتفاق افتاده چرا که هر جا را می‌بینی فشل است!

هر جا دست می‌گذاری خالی از مدیریت و تدبیر است! همه چیز رها است، فکری برای حل مشکلات نمی‌شود یا اگر می‌شود به جای بهتر شدن بدتر می‌شود، آثار بهبود دیده نمی‌شود، روزمرگی حاکم شده است، مشکلات اقتصادی و اجتماعی روزبه‌روز افزایش می‌یابد، برای دریافت حق اولیه بایستی کلی هزینه پرداخت کرد، تلاش، خشم، افسردگی، ناامیدی، بی‌تفاوتی و رها کردن، ظاهر پر زرق و برق و آباد و باطن توسعه نیافته و زیر جهان سوم داریم، اینها نشانه‌های خوبی نیست.

 

آخوند سالک: دشمن به‌دنبال فتنه اعتراضات عمومی است

از سوی دیگر آخوند احمد ‌سالک عضو مجلس ارتجاع طی مصاحبه‌یی با نگرانی گفت:‌ دشمن قصد دارد با تشدید مشکلات اقتصادی، آنها را به اعتراضات عمومی تبدیل کند وی تأکید کرد نمی‌توانیم از این‌که فتنه جدیدی در راه نیست مطمئن باشیم. دشمن به‌دنبال این است که اعلام کند کشور ناکارآمد و مشکلات و فساد زیاد است و مردم دست از ولایت بردارند تا ما بیاییم و مشکلات مردم را رفع کنیم.

 

بیشتر بخوانید

آخوند علم‌الهدی هشدار داد در سال ۹۸ می‌خواهند قیامی مثل قیام عاشورای ۸۸ برپا کنند

آخوند علم‌الهدی امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد در جمعه‌بازار حکومتی ۷ دیماه ۹۷ با تکرار حرفهای ولی‌فقیه درباره خطر قیام و سرنگونی و چشم‌انداز تیره و تار نظام آخوندی در ماههای پایان سال ۹۷ و سال ۹۸ و در سوزوگداز از قرار گرفتن رژیم در لبه پرتگاه و هدف قرار گرفتن ولایت فقیه در قیام مردم تهران در عاشورای سال ۸۸، هشدار داد که در سال ۹۸ هم می‌خواهند قیامی مثل قیام عاشورای ۸۸ برپا کنند:

آخوند علم‌الهدی ۷دی ۹۷:

«فتنه ۸۸ گذشت ۹سال هم از آن سپری شد اما آن که مهم هست برای ما فتنه ۹۸ هست که در سال دهم فتنه ۸۸ هست مقام معظم رهبری در بعضی از فرمایشات‌شان اخیراً فرمودند که استکبار جهانی و دشمن در سال ۹۷ که الآن هست دارد که زمینه‌سازیها و زمینه چینی‌هایی می‌کنند برای فتنه سال ۹۸یعنی دشمن درصدد هست در سال ۹۸ فتنه از نوع فتنه سال ۸۸ ایجاد کند از الآن هم مشغول زمینه‌سازی برای آن فتنه هست.

خصوصیت اول آن عبارت بود از این‌که در حرکت فتنه‌گران اش رهبری و ولایت به‌عنوان ستون خیمه این نظام را هدف گرفت.

و دقیقاً برادران فتنه ۹۸ هم همین است یعنی همان‌طور که در فتنه ۸۸ دشمن در یک جریانی از اصل آن کسی که جریان به آن مربوط بود عبور کرد و آمد مقابل رهبری ایستاد در فتنه ۹۸ هم همین است یعنی در فتنه ۹۸ نقشه دشمن این هست مشکلات معیشتی مشکلات اقتصادی ناتوانی مردم استیصال قشر آسیب پذیر در عرصه زندگی اینها را و سیله کند که هیچ‌کدام اینها مربوط به رهبری نیست مربوط به سوء‌مدیریت مسئولان است مربوط به سوء تدبیر کسانی است که در دولت و مجلس یا طراح و برنامه‌ریزند یا مجریند اینها را به حساب رهبری گذاشتن از همین الآن هم مطلب را به حساب رهبری گذاشتند و در سال ۹۸ هم این را و سیله کنند برای حمله به رهبری و ولایت دو خصوصیت اول فتنه ۸۸ را دشمن در سال ۹۸ تکرار کند».

 

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0fcae038-466b-49d7-aca0-7648a7b08645"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات