728 x 90

به آتش کشیدن بنر خامنه‌ای - فعالیت کانونهای شورشی در شهرهای ایران

به آتش کشیدن بنر خامنه ای در شهرهای ایران - فعالیت کانونهای شورشی
به آتش کشیدن بنر خامنه ای در شهرهای ایران - فعالیت کانونهای شورشی

فعالیت کانونهای شورشی این پیام آوران سرنگونی تمامیت رژیم ولایت فقیه در شهرهای ایران اسیر روبه گسترش و تعمیق دارد و در دل مردم بذر خیزش و قیام می‌پراکند. گسترش فعالیت کانونهای شورشی خصوصاً در زمینه هدایت تظاهرات و اعتراضات مردم باعث ابراز وحشتهای بی‌پایان سردمداران و گماشته‌های این رژیم ضدبشر شده است. از جمله دیروز روحانی رئیس‌جمهور ارتجاع و امروز وزیر به‌اصطلاح کار و.. نمایندگان مجلس رژیم ایران بارها به تاثیر مجاهدین و خطر سرنگونی رژیم پلیدشان اشاره کردند.

 

به آتش کشیدن بنر منحوس خامنه‌ای در فلکه نخل اهواز

اعضای کانون شورشی ۳۱۳در فلکه نخل اهواز بنر بزرگ ولی‌فقیه ارتجاع را با بمبهای آتش‌زا به آتش کشیدند. یکی از اعضای این کانون در فیلم ارسالی گفت: اینجا خوزستان، کنار فلکه نخل شهرک ... هستیم، من از اعضای کانون شورشی ۳۱۳، مجاهد شهید مالک شراعی هستم از خوزستان، آتش جواب آتش، بسوز دیکتاتور، بسوز دیکتاتور، آتش جواب آتش.

به آتش کشیدن بنر منحوس خامنه ای جلاد در اهواز - فلکه نخل

 

به آتش کشیدن بنر بزرگ سپاه پاسداران خامنه‌ای – اتوبان تبریز آذرشهر

اعضای یکی از کانونهای شورشی تبریز نیز، بنر تبلیغی بزرگی از سپاه پاسداران خامنه‌ای که در اتوبان تبریز به آذرشهر نصب شده بود را به آتش کشیدند.

به آتش کشیدن بنر بزرگ تبلیغات سپاه پاسداران خامنه ای در اتوبان تبریز آذر شهر

 

آتش زدن منبع زباله در تهران، میدان پیروزی

واحدهای شورشی شهر تهران نیز در میدان پیروزی این شهر اقدام به آتش زدن منبع زباله کردند.

آتش زدن منبع زباله در میدان پیروزی تهران

 

به آتش کشیدن پوستر بزرگ خامنه‌ای در دوگنبدان

اعضای کانون شورشی ۷۷۷دوگنبدان نیز پوستر بزرگی از خامنه‌ای جلاد، ولی‌فقیه این رژیم ضدبشر، را به آتش کشیدند. یکی از اعضای این کانون شورشی در پیامش گفت: تقدیم به تمامی شهیدان راه آزادی ایران، از کانون شورشی ۷۷۷به تمامی آزادیخواهان وطن، درود بر مجاهدین، درود بر مریم و مسعود رجوی، مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر سپاه پاسداران.

به آتش کشیدن پوستر خامنه ای ملعون در دوگنبدان

 

شعارنویسی در کهکیلویه و بویراحمد

اعضای کانون شورشی دیگری در کهکیلویه و بویر احمد اقدام به شعارنویسی بر روی تابلوهای بین شهری کردند. اعضای این کانون شورشی شعار می‌دادند: مرگ بر خامنه‌ای، مرگ بر اصل ولایت فقیه، مرگ بر خامنه‌ای درود بر مجاهدین.

شعار نویسی بر روی تابلو های بین شهری - کهکیلویه و بویر احمد

 

بیشتر بخوانید:

 

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76897b94-0799-424e-8d2d-46dc7f84db5f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات