728 x 90

«آلترناتیو معتبر» ۲

یک آلترناتیو معتبر دارای یک سازمان و تشکیلات منسجم و پولادین با رهبری ذیصلاح است که یک برنامه مشخص برای آینده ایران دارد و حاضر است هر قیمتی را برای آزادی مردمش از یوغ رژیم آخوندی بپردازد.
مریم رجوی:« بارها مانند ققنوس، آن پرنده افسانه‌یی سوختیم اما از خاکستر خود برخاستیم و از میان خصومت‌های بیمارگونه و کارزارهای شیطان‌سازی و تروریسم افسارگسیخته، سربلند کردیم. آخوندهای حاکم بر‌ ایران می‌خواهند بگویند آلترناتیو معتبری در کار نیست و سازمان مجاهدین پایگاه اجتماعی ندارد. اما تاریخ، با پایداری ما و مردم ما، آخوندها را به سخره می‌گیرد.»

از ویژگی دیگر آلترناتیو معتبر، حمایت و اعتبار داخلی و پشتیبانی شخصیت‌های معتبر بین‌المللی است.

رودی جولیانی:« سازمان مجاهدین سازمان بزرگ و قهرمانی است.

یک آلترناتیو برای این دیکتاتوری مذهبی وجود دارد. آلترناتیوی که شناخته شدگی بین‌المللی دارد».

 

 

اینگرید بتانکور: «من چند سالی است که در کنار مقاومت ایران هستم و سازماندهی آن را دیده‌ام، هر بار دانایی و ظرافتهای سیاسی شما را مورد تحسین قرار داده‌ام. من بسیار مفتخرم هیچ سازمانی در جهان مثل مجاهدین نیست که چنین جایگاهی به زنان داده باشد.»

 

 

میشل آلیو ماری وزیر پیشین در دولت فرانسه: « این محل شگفت‌انگیزی که در این زمان- کوتاه ساخته‌اید. حتی دولت دینامیکی مثل دولت فرانسه نمی‌تواند در این مدت کوتاه چنین شهری را بسازد. این یک امید را نمایندگی می‌کند.»

 

دکتر متیو آفورد عضو پارلمان انگلستان از حزب محافظه کار: «ما می‌خواهیم حق مردم ایران برای مقاومت و تلاشهای خانم رجوی برای برقراری یک ایران آزاد و آباد به‌رسمیت شناخته شود.»

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9e561df3-807e-4a0a-9cf8-2c6b42255947"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات