728 x 90

اعتراف آخوند حسینی شاهرودی به نقش هدایت کننده ولی‌فقیه ارتجاع در حمله به نفتکشها در ساحل امارات و حمله به تأسیسات نفتی عربستان

آخوند حسین شاهرودی
آخوند حسین شاهرودی

آخوند حسینی شاهرودی امام جمعه خامنه‌ای در سنندج در مراسم حکومتی عید فطر، اعتراف کرد که حمله با پهپاد به تأسیسات نفتی عربستان، خرابکاری در نفتکشها در ساحل امارات توسط حکومت آخوندی و با هدایت خامنه‌ای صورت گرفته است.

 

آخوند حسینی شاهرودی در سنندج روز ‌۱۵خرداد ۹۸ گفت:

«این موشک‌هایی که زده میشه هواپیماهای بدون سرنشین پهپادهایی که می‌رود پهپاد رفته سیستم دفاعی آمریکا را زده که این قرار بود حفاظت بکند از این یعنی این رفته همون سیستمی که می‌خواهد این را بزند اون را زده پاتریوت را زد بعد می‌گویند این را ایران هدایت می‌کند.

اینها می‌گفتند نفت تون را صفر می‌کنیم حالا چی اگر توانستید صفر کنید دو سه تا حادثه پیش آمد اصلاً هیچ کدامشان نتوانستند اینها بگویند ایران کرد، جریان فجیره پیش آمد چند تا کشتی بهم خوردند و درب و داغون و اینجوری، بعد اون انتقال نفت اینها فکر می‌کردند که می‌توانند حالا از خلیج‌فارس استفاده نکنند نفت را انتقال بدهند بروند دریای سرخ اون طرف قضیه دیگه امن است، خب این پهپادها رفتند اون تلمبه خانه‌یی که این نفت را انتقال می‌داد زدند و داغونش کردند حالا نفت صادر کن ببین می‌توانی؟ خوابید.

توی تل آویو یک دفعه یک پادگان منفجر شد چی شد اینها چیه؟ پشت سر هم، همه دستها را بردند بالا اینها ببینید همین جوری که نمیشه باید یک رهبری باشه بداند دارد چه کار می‌کند. بدانید که رهبری قدم به قدم خودش داره هدایت می‌کند».

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f01f1f84-835e-4e11-a253-2fb327a630ad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات