728 x 90

-

خبررسانهای موبایلی تهدیدی برای امنیت حاکمیت آخوندی!

-

موبایل
موبایل
در عصر ارتباطات هستیم و در جهانی که به واسطه فن‌آوریهای پیشرفته ارتباطی، دهکدهٴ جهانی نام گرفته است. بارها این سؤال مطرح شده است که آیا رژیم آخوندی می‌تواند در برابر این تکنولوژی بایستد و آیا تلاشهایش در این زمینه موفق بوده است؟ یکی از زمینه‌های این تکنولوژی، پیام رسانهای موبایلی است. اقدامات کارگزاران رژیم برای کنترل این تکنولوژی قابل‌توجه است.

شبکه 1 تلویزیون رژیم 7مهر 94: ”ضرب الاجلی که قوه قضاییة برای معرفی پیام رسانهای موبایلی و تعیین‌تکلیف آنها داده بود مدتهاست تمام شده اما هنوز نه خبری از فن‌آوری امکان مسدود سازی هوشمند محتوای هوشمندانه است و نه خبری از شبکه‌های داخلی مناسب و جایگزین و نه حتی خبری از شعبه و نمایندگی داخلی برای پیام رسانهای خارجی“.

اعتراف به شکست! بله، پیشرفت تکنولوژی و انگیزهٴ جوانان برای مقابله با رژیم و دستگاه سانسور آن خیلی بیشتر از این حرفهاست که آخوندهای قرون‌وسطایی بتوانند با اقدامات سرکوبگرانه شون جلوی آن را بگیرند. اما خوب است در این رابطه توجه به حرف کارگزاران رژیم مبنی بر این‌که این شبکه‌های خبر رسانی موبایلی چه تهدیدی برای حاکمیت ولایت‌فقیه ایجاد می‌کنند عمق وحشت رژیم را بارز می‌کند.

تقی‌پور – وزیر اسبق ارتباطات رژیم: «اینکه واقعاً یک تهدید امنیت ملی است به این شکل که واقعاً ما یک ابزاری را این‌جا داشته باشیم اما کنترلش جای دیگه باشد... تعداد نرم افزار به قدری زیاده که فیلترینگ دردی را دوا نمی‌کند... .. و نهایتاً این‌که این شبکه‌ها حداقل ضررش این است که دشمن ما را اینقدر توانمند می‌کنه در برابر ما که هرکاری بخواد با ذهن ها بکنه. اینا خیلی معنی داره».

آری، با گذر زمان آخوندها و کارگزارانشان مجبور می‌شوند تا پرده‌های دین فروشی و اخلاق گرایی آخوندی را کنار بزنند و نیت اصلی خودشان از مسدود کردن و فیلتر کردن اینترنت و شبکه‌های اجتماعی را عیان کنند. دشمن آخوندها هم که مشخص است و کارگزاران رژیم بارها به زبانهای مختلف به آن اشاره کردند. دشمنی به نام مقاومت ایران که هم خامنه‌ای و هم رفسنجانی و مهره‌های باندهای آنها به‌مناسبتهای مختلف با اسامی مختلف از آن نام برده و ابراز نگرانی کرده‌اند و این روزها بیش از پیش مورد استقبال جوانان قرار قرار گرفته است. در واقع چیزی که آخوندها را به وحشت انداخته این است که جوانان در بستر فضای مجازی بیشتر از قبل به‌هم پیوند بخورند و از مقاومت ایران برای رویارویی با رژیم الهام بگیرند. آخوندها قیام 88 و به‌کارگیری گسترده تویتر توسط جوانان در آن قیام سراسری را تجربه کردند و حالا می‌خواهند کنترل تمام خبررسانهای اینترنتی و موبایلی در دست خودشان باشد تا هر وقت خواستند بتوانند قطعش د و از خبررسانی جلوگیری نمایند. اما تجربه نشان داده که جوانان امروز در میهنمان برای تغییر رژیم آخوندی چنان انگیزه‌ای دارند که اقدامات آخوندها راه به جایی نخواهد برد و این جوانان هستند که پیروز این کارزار خواهند بود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fff414c7-9907-4e57-bda9-7f894ec34422"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات